به نظر من فورواردهايی كه كنار محرم بازی می كنند می دانند كه وجود او چه نعمت بزرگی است و چه قابليت‌هايی دارد.

گل:محمدرضا خلعتبري مقابل سايپا روز خوبي را پشت سر گذاشت. يك گل زد و بارها با حركات خود روي دروازه نارنجي‌پوشان خطرساز شد. خلعتبري درباره برد سپاهان در خانه سايپا مي‌گويد: «خيلي بهتر از سايپا بازي كرديم و نيمه اول مي‌توانستيم 3 گل به اين تيم بزنيم. موقعيت‌هاي خيلي خوبي داشتيم. مخصوصا بعد از گل دوم كه سايپا حمله مي‌كرد ميأ‌توانستيم روي ضدحمله‌ها دروازه حريف را باز كنيم. البته خدا را شكر كه در نهايت توانستيم سه امتياز اين بازي را كسب كنيم.»

خلعتبري درباره گلي كه از بالاي سر رحمان احمدي وارد دروازه سايپا كرد مي‌گويد: « نويدكيا يك پاس پشت دفاع به من داد و من هم وقتي ديدم رحمان از دروازه خارج شده توپ را از بالاي سر او زدم. رحمان جزو 2،3 گلري است كه پشت مدافعان را خيلي خوب پوشش مي‌دهد. در اين صحنه وقتي ديدم آمد بيرون و به توپ نرسيد از بالاي سرش توپ را فرستادم كه به تور دروازه سايپا رسيد. البته رحمان احمدي توپ‌هاي خوبي از ما گرفت و به همين راحتي ها نمي‌شود از قابليت‌هايش گذشت.»

محرم نويدكيا اين روزها بهترين پاس‌ها را براي مهاجمان سپاهان ارسال مي‌كند تا بحث بازگشتش به تيم ملي مطرح شود. خلعتبري مي‌گويد: « بدون شك محرم جزو بهترين هافبك‌هاي فوتبال ايران است. حضور او براي هر تيمي نعمت است و تيم ملي هم در چنين شرايطي به هافبكي مثل نويدكيا احتياج دارد. به نظر من فورواردهايي كه كنار محرم بازي مي‌كنند مي‌دانند كه وجود او چه نعمت بزرگي است و او چه قابليت‌هايي دارد. او مي‌تواند به تيم ملي كمك كند و اميدوارم كه دعوت شود.»

جمعه دربي تهران برگزار مي‌شود. آيا خلعتبري حسرت حضور در اين دربي را مي‌خورد؟ خلعتبري مي‌گويد: «من بازيكن سپاهانم و حسرت دربي تهران را نمي‌خورم. به دربي فكر نمي‌كنم و فكرم را معطوف كرده‌ام به موفقيت سپاهان.»

خلعتبري درباره شايعه استعفاي رحيمي مي‌گويد: «من خودم با رحيمي حرف زدم، او استعفا نداده و اينگونه حرف نزده. فكر مي‌كنم اشتباه و سوءتفاهم پيش آمده. سپاهان به مديري چون رحيمي احتياج دارد و اميدوارم در كنار هم بتوانيم سپاهان را به عنوان قهرماني برسانيم.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
نقشه جدید کی روش:در اختیار داشتن بازیکنان باشگاهی در خلال مسابقات لیگ!
دوست دارم به استقلال برگردم ؛ آرزو دارم دوباره پیراهن آبی را بپوشم
عکس/ تشویق به سبک لرستانی ها
2 استقلالی‌ در آستانه محرومیت از دربی