شش تایی ها
عدد شش هم مثل عدد 4 در بین هواداران پرسپولیس ویژگی ها خاصی دارد.این عدد یادآور یک روز خوب در ماه شهریور برای پرسپولیسی هاست.
خیلی ها می گویند نشان دادن عدد شش،که مختص پرسپولیسی ها است دیگر قدیمی شده است.به عقیده آنها کسی آن بازی را یادش نمی آید و اصلا فیلمی از دربی معروف شش تایی ها موجود نیست اما مگر می شود تاریخ را تحریف کرد؟!شش هم مثل چهار؛عددی است که پرسپولیسی ها به آن می بالند.آنها در شانزدهم شهریور سال 52 این عدد را در تاریخ جاودانه کردند تا هنوز هم که هنوز است به آن ببالند.



یک - تایلندی‌ها هم استقلال را شناختند

بله دیگر! تیمی که در دربی 6 گل می‌خورد، مشخص است که ماجراهایش بین‌المللی می‌شود. این هم از تایلندی‌ها که گویا به خوبی قصه شش تایی شدن استقلال را می‌دانند و در روز بازی با استقلال، این طور عدد 6 را به رخ آبی‌ها می‌کشند!



دو- سلطان هم این مدلی است

علی پروین آدم محافظه‌کاری است و تا وقتی برای کاری که انجام می‌دهد، منفعتی نبیند، سمت آن کار هم نمی‌رود اما علی‌آقا هم این مدلی است! یعنی وقتی کسی برایش کری بخواند، خنده در لبش می‌شکفد و این‌گونه عدد 6 را به‌ فرد مقابل‌ نشان می‌دهد. او در آن دربی 6 - صفر، روی 4 گل تیم تأثیر مستقیم داشت.



سه-نیلسون خطرناک شد

نیلسون خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس است. او گاهی اوقات در بازی‌ها آنقدر عصبانی می‌شود که تصور می‌کنی می‌خواهد مدافعان را کتک بزند! او این طوری عدد 3 را‌ نشان می‌دهد و البته علیرضا حقیقی با نیم متر قد بلندتر، کار را تکمیل می‌کند.



چهار- سردار و کاپیتان

این هواپیما که می‌بینید، آرم پرسپولیس را روی خودش چسبانده. واقعاً آرم دارد و فتوشاپ نیست. کاپیتان پرواز هواپیما ایستاده و عدد 6 را‌ نشان می‌دهد. سردار هم این طور مواقع کمی احساساتی می‌شود و با اینکه عینک به چشم دارد و لبخند به لب، یک 6 دیگر را ‌نشان می‌دهد تا ثابت کند یک پرسپولیسی است.



پنجم- خیال کریمی راحت شد

عکس‌های زیادی در فضای سایبری از علی کریمی در کنار طرفداران فوتبال منتشر شده که همراهانش در عکس عدد 4 را ‌نشان داده‌اند و کریمی نیز عدد 2 را. کریمی همیشه نگران این موضوع است که کسی عدد 4 را در عکس یادگاری با او ‌نشان دهد اما این بار، خیال کریمی راحت است چون کودکی که می‌بینید، یک پرسپولیسی دو‌آتشه است.



ششم- خلعت را فریب نده!

به طور کلی محمدرضا خلعتبری از آن دست بازیکنانی است که هرگز فریب نمی‌خورد. دیدید با همین عجمانی‌ها چه کار کرد؟! او رفته با کسی عکس یادگاری بگیرد که طرف عدد 4 را به او ‌نشان داد و همین مسئله باعث شد خلعت فریب نخورده و یک عدد 2 را وارد عکس کند.



هفتم- آهای فرهاد مجیدی...

به چشم‌های‌‌تان اعتماد کنید! این همان فرهاد مجیدی است که در دربی‌ها به پرسپولیس 4 گل زده و یکی از نمادهای 4 و پایه‌های تیم استقلال است. فرهاد اما به رفقایش اجازه می‌دهد با او شوخی کنند، مثل همین کسی که در عکس می‌بینید، عدد 6 را ‌نشان می‌دهد و فرهاد هم می‌خندد.



هشتم- سلاطین 6تایی کننده!

آقایان، خانم‌ها... این دو نفر را می‌شناسید؟ آندرس اینیستا و ویکتور والدس دو سلطان در ترکیب بارسلونا هستند که بعد از زدن 6 گل به رئال‌مادرید، این طور مقابل دوربین‌ها ژست گرفته‌اند. آنها این مدل کری‌خوانی را از پرسپولیسی‌ها یاد گرفته‌اند احتمالاً!



نهم- این هم آقامورینیو!

البته فکر نکنید فقط بارسایی‌ها هستند که ماجرای شش تایی شدن استقلال را می‌دانند، رئالی‌ها هم از این قصه خبر دارند. این هم مورینیو سرمربی سابق رئال که می‌داند پرسپولیس چگونه 6 گل به استقلال زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:fardanews.com


مطالب پیشنهادی:
کری خلعتبری با پیراهن پرسپولیس+ عکس
ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی
ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس
یک شب فوتبالی-هنری با حضور خاتمی+ تصاویر
امین حیایی پرسپولیسی از آب در آمد؟!