برنامه 90
من از شما می خواهم شما تمامی اسناد را بیاورید و شفاف سازی شود و اگر از ما خطایی رخ داده است بازخواست شویم.
برنامه نود این هفته از ساعت 22:33 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.سئوال پیامکی این هفته به بهترین مربی فصل اختصاص یافته بود.

1.اسکوچیچ - 2.دایی - 3.فرکی - 4.قلعه نویی - 5.کرانچار - 6.گل محمدی

بیوگرافی مربیان لیگ برتری به تصویر کشیده شد. ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

گزارش نود درجه پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران به تصویر کشیده شد.

گوشه هایی از دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس، حاشیه ها و صحبت های مربیان دو تیم پخش شد و سپس میرزابیگی داوری این دیدار را مورد بررسی قرار داد.

گزارشی از مشکلات و صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس از انتشار لیست قرارداد آنها پخش شد.

محمد پنجعلی سرپرست تیم پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: ما مشکلات و فشارهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و با این شرایط نائب قهرمانی پرسپولیس جای خوشحالی داشت و من این موفقیت را به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم.

وی افزود: من به مسئولان و بازیکنان تیم فولاد نیز تبریک عرض می کنم و بازیکنان این تیم نیز عملکرد قابل قبولی داشتند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: هر تیمی شرایط ما را داشت بطور قطع جایگاهی در قعر جدول داشت و یا به لیگ دسته پایین تر سقوط می کرد.

وی در خصوص دریافت یک دستگاه خودروی هوندا سیویک زرشکی گفت: من این خودرو را دریافت کردم ولی چون پلاک و سند نداشت، آن را به آقای رویانیان تحویل دادم. من از شما می خواهم شما تمامی اسناد را بیاورید و شفاف سازی شود و اگر از ما خطایی رخ داده است بازخواست شویم.

گزارشی از دیدار تیم های سپاهان و نفت تهران و حاشیه ها و صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.

صحبت های هواداران سپاهان پس از این دیدار پخش شد که گروهی موافق حضور کرانچار در سپاهان و گروهی دیگر مخالف این مسئله بودند.

زهره عابدینی برنده مسابقه پیامکی برنامه نود - سفر به برزیل - ارتباط زنده تلفنی با برنامه برقرار کرد و عنوان داشت هنوز باور ندارد که برنده مسابقه پیامکی شده است و طی درخواستی جالب از فردوسی پور خواست که فرزندش را نیز به همراه خود به برزیل ببرد.

گزارش کاملی از حواشی پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد پخش شد که طی آن با بازیکنان، هواداران فولاد خوزستان و مسئولان تیم فولاد و فدراسیون فوتبال صحبت شده بود.
حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان، قهرمان لیگ برتر سیزدهم میهمان برنامه نود بود.

آیتمی در خصوص قهرمانی تیم فولاد خوزستان در لیگ سیزدهم پخش شد که نقش حسین فرکی در این گزارش پر رنگ تر از سایرین بود.

فرکی در بخشی از صحبت های خود گفت: همانطور که همه فوتبال دوستان می دانند برای رسیدن به موفقیت باید صبر و حوصله داشت و راهی را رفت که نتیجه رو به جلو داشته باشد. از سال 2006 بدلیل برخی شرایط حدود یک سال و چند ماه از مربیگری دور بودم و جالب است طی این مدت هیچ تیمی از من استفاده نمی کرد و مربی با این همه رزومه باید در خانه می نشست و از دور شاهد برخی مسائل بود و طی این مدت مرا به چشم یک بیگانه می دیدند.

وی در خصوص جدا شدنش از نفت تهران گفت: زمانی که از نفت جدا شدم احساس کردم دیگر نمی توان با این تیم پیشرفت داشت و نفت جایگاه خود را بدست آورده است.

فرکی در بخش دیگری از صحبت های خود از همه افرادی که پیروزی فولاد را به وی تبریک گفته و فولاد را مورد حمایت قرار دادند تشکر کرد و عنوان داشت طی چند روز اخیر بیش از 2 هزار پیامک تبریک برای وی فرستاده شده است.

وی همچنین افزود: باشگاه فولاد به پشتوانه سازی بهای ویژه ای می دهد و ثمره این پشتوانه سازی را نیز دیده ایم. وی در خصوص فصل بعد نیز گفت: تصمیم گیری در خصوص این قضیه را به پس از لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده ام.

فرکی در مورد مصدومیت خود نیز گفت: از ناحیه هر دو پایم دچار مشکل شده ام و باید جراحی کنم و باید هر چه زودتر در این باره اقدام کنم.

گزارشی کامل از قهرمانی لیگ فولاد خوزستان در لیگ برتر سیزدهم و صحبت های بازیکنان و مسئولان این تیم پس از قهرمانی پخش شد.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: سعی کردیم مراسم اختتامیه لیگ برتر را به بهترین نحو برگزار کنیم. بحث مبارزه با اعتیاد و همچنین بخشش یارانه ها از جمله برنامه هایمان بود که در مراسم اختتامیه به آن پرداخته بودیم.

مهدی تاج خطاب به فردوسی پور گفت: شما که یارانه نمی خواهید؟! فردوسی پور نیز در پاسخ به این سئوال گفت: من نه دوره قبل برای یارانه ثبت نام کردم و نه این دوره.

تاج در خصوص تیم ملی گفت: سازمان لیگ طبق برنامه های از پیش تعیین شده لیگ را به اتمام رساند. کی روش از ابتدا می گفت برای اردوهای تدارکاتی آخر بازیکنان را می خواهد و اینکه بازیکنان و باشگاه ها چند ساعت پیش از سفر به اردو نروند درست نیست.

تاج در ادامه گفت: کی روش بازیکنان تیم های آسیایی را مرخص کرده است و تیم ملی با نفرات حاضر بامداد امروز عازم آفریقای جنوبی می شود.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 2 ساعت و 10 دقیقه از زمان آغاز برنامه: حسین فرکی: 42 درصد - علی دایی: 30 درصد - قلعه نویی و گل محمدی: 12 درصد - اسکوچیچ:3 درصد - کرانچار : صفر درصد

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

مهرداد جماعتی مدافع 24 ساله و سروش رفیعی 24 ساله بازیکنان فولاد میهمانان برنامه نود بودند.

صحنه هایی از بازی این دو بازیکن فولاد پخش شد و آنها در مورد این صحنه ها توضیحاتی ارائه کردند.

مهرداد جماعتی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را میکنم که بتوانم عملکرد خوبی داشته و برای تیم ملی کشورم مفید باشم. وی افزود: زمانی که موهایم بلند تر بود مرا با مسعود شجاعی و شیث رضایی اشتباه می گرفتند.

گزارشی از جشن و پایکوبی اهوازی ها به مناسبت قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ سیزدهم پخش شد و هواداران و بازیکنان فولاد خوزستان درباره احساس خود صحبت کردند.

گزارشی کامل از دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی و حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان و مسئولان تیم ها پخش شد و میرزا بیگی داوری این دیدار را مورد بررسی قرار داد.

صحنه هایی از دیدار تیم های ذوب آهن - راه آهن، فجر سپاسی - ملوان و داماش - مس و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد و ذوب آهنی ها با پیروزی در این دیدار در لیگ برتر ماندگار شدند.

ابراهیم میرزابیگی به بررسی داوری دیدارهای باقی مانده هفته پایانی لیگ ، از جمله دیدار فولاد و گسترش فولاد پرداخت.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: ای کاش تمام مدیران در هفته های پایانی تمرکز خود را روی بازیهای خود می گذاشتند و در این صورت نتایج بهتری بدست می آوردند.

گزارشی از لیگ یک فوتبال و نتایج آن پخش شد.

جدول لیگ سیزدهم به تصویر در آمد که داماش و مس تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک بودند.

مجید نجاتی بازیکن شهرداری یاسوج در لیگ یک روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص حضورش در زمین ، با وجود ذخیره بودن، گفت: حرکت من غیر ارادی بود و دست خودم نبود. میرزابیگی در خصوص جریمه این بازیکن گفت: داور در این بازی به نجاتی کارت قرمز داد ولی در قانون آمده که به چنین اشتباهی کارت زرد تعلق می گیرد.

آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه نود: فرکی: 44 درصد - دایی: 29 درصد - قلعه نویی: 12 درصد - گل محمدی: 11 درصد - اسکوچیچ: 3 درصد - کرانچار : یک درصد

برنامه نود این هفته ساعت 3 بامداد سه شنبه به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
قول امیر تتلو به خسرو حیدری + عکس
ماشین پسر قلعه نویی+ عکس
دختران اهوازی در جشن قهرمانی فولاد + تصاویر
کمک خانواده ناصر حجازی به ریحانه + عکس