رکاب زدن
یک دوچرخه‌سوار انگلیسی در اقدامی جالب می‌خواهد با 40 هزار کیلومتر رکاب زدن خودش را به محل برگزاری بیستمین دوره جام جهانی برساند.
جام جهانی 2014 برزیل کمتر از 50 روز دیگر آغاز می‌شود و هیجان علاقمندان به فوتبال به اوج خود خواهد رسید و همه نگاه‌ها بار دیگر به کشور فوتبال خیز برزیل خواهد بود.

یک دوچرخه‌سوار انگلیسی قصد دارد با 40 هزار کیلومتر رکاب زدن با عبور از 25 کشور خودش را به محل برگزاری جام جهانی برساند تا هم به حمایت از کشورش انگلیس بپردازد و هم بتواند مقداری پول برای امور خیریه جمع‌آوری کند.

"هیوج تامسون" که علاقه زیادی به فوتبال و دوچرخه‌سواری دارد، از هر دو علاقه خود نهایت استفاده را برده است تا قبل از جام جهانی 2014 برزیل بتواند نگاه‌ها را به سمت خود و کشور انگلیس جلب کند.

هیوج تامسون درباره سفر خود به برزیل گفت: اولویت من برای این سفر جمع‌آوری پول برای امور خیریه بوده و تاکنون خیلی از نهادها اعلام آمادگی کرده‌اند که در این سفر کمک مالی چشمگیری داشته باشند که این برای من بهترین خبر است.

انگلیس در بیستمین دوره جام جهانی در گروهی سخت با تیم‌های ایتالیا، اروگوئه و کاستریکا همگروه است و در اولین دیدار خود باید با لاجوردی پوشان ایتالیا دیدار کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
جنیفر لوپز در حال ضبط موزیک رسمی جام جهانی 2014+ تصاویر
جشن تولد شاراپووا با طعم شکلات + تصاویر
سورپرایز همسر مسی + عکس
عکسی دیده نشده از گوینده اخبار ورزشی
فرزندان علی کریمی + عکس