پیام تبریک دژآگه
مدافع تیم ملی آلمان هنوز هم قهرمانی در جام‌جهانی 2014 را باور ندارد. او عنوان کرد، پس از جام بیستم از بسیاری از هم‌تیمی‌های سابقش همانند اشکان دژآگه پیام تبریک دریافت کرد که برای او بسیار ارزشمند بود.
تیم ملی آلمان موفق شد با برتری یک بر صفر برابر آرژانتین به قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل برسد.

"ژروم بوآتنگ"، مدافع تیم ملی آلمان در جام بیستم نمایش خوبی در خط دفاعی ژرمن‌ها داشت. او در گفت‌وگویی با "die Welt" درباره قهرمانی در جام‌جهانی 2014 گفت: وقتی قهرمان شدیم تنها به یاد می‌آورم که دستم را رو به آسمان گرفتم و به دوران کودکی‌ام فکر کردم. مدت‌ها قهرمانی در جام‌جهانی آرزویم بود. البته کسی نیستم که بخواهم با مدال طلایم به رختخواب بروم اما این قهرمانی برایم ارزش زیادی داشت.

مدافع تیم ملی آلمان در ادامه گفت: پس از این قهرمانی نزدیک 120 پیام تبریک از طرف دوستان و هم‌تیمی‌های سابقم دریافت کردم که شامل پیام "پاتریک ابرت" و اشکان دژآگه بود که برایم ارزش زیادی داشتند.

بوآتنگ در پایان گفت: قهرمانی در جام جهانی خیلی سریع اتفاق افتاد. وقتی الان فکر می‌کنم که آلمان قهرمان جام‌جهانی شده است، باورم نمی‌شود. راستش هنوز فیلم آن دیدار را نیز تماشا نکرده‌ام. قهرمانی در جام جهانی اتفاقی باور نکردنی بود که برایم رخ داد.

مدافع تیم ملی آلمان در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و باید هفته‌ آینده به همراه دیگر بازیکنان آلمانی‌ بایرن‌ مونیخ به تمرینات این تیم برای شروع رقابت‌های بوندسلیگا اضافه شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
عزت‌ اللهی در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید
نیمار و پسرش + تصاویر
طلایی شدن دیوید بکام و پسرانش + تصاویر
فرهاد مجیدی در کنار پسر و دخترش + عکس
میز شام پرسپولیسی ها در تركیه + عكس