هافبک آرسنال
ویلشر عنوان کرد که او دچار اشتباه شده و از آن درس خواهد گرفت.
هافبک آرسنال و انگلیس پس از انتشار عکس‌هایی از او که در حال سیگار کشیدن بود، عذرخواهی کرد و چنین رفتاری را غیرقابل قبول خواند.

هافبک 22 ساله که برای تعطیلات به لاس وگاس سفر کرده بود، برای بار دوم در حال سیگار کشیدن شکار شد. او پیش تر نیز در خیابان‌های لندن در حالی که سیگار در دست داشت، شکار شده بود.

ویلشر در مصاحبه با Sky Sport گفت: " من اشتباه کردم و دوباره اشتباه کردم. مردم همه دچار اشتباه می‌شوند. من جوان هستم و از این موضوع درس می‌گیریم. من متوجه تاثیر آن روی بچه‌هایی که در حال رشدند هستم. خودم هم یک بچه دارم و نمی‌خواهم وقتی بزرگ می‌شود، فکر کند که پدرش سیگار می‌کشد و سیگار کشیدن برای یک فوتبالیست اشکالی ندارد. غیر قابل قبول است و من تقصیر خودم را می‌پذیرم."

پس از یک فصل ناامید کننده با آرسنال و یک جام جهانی نه چندان خوب به همراه انگلیس، ویلشر از خرید‌های توپچی ها خوشحال است و معتقد است که آنها به راه قهرمانی بازخواهند گشت. او ادامه داد: " این فصل، فصل بزرگی برای من خواهد بود. زود به تمرینات اضافه شده‌ام و کاملا به باشگاه تعلق دارم . امسال سال خوبی خواهد بود و ما چندین بازیکن خوب در اختیار گرفته ایم."


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
جنجال جدید فوتبالیست سیگاری + تصاویر
مسی و همسرش در جزایر ایتالیا + تصاویر
پیکه و شکیرا در تعطیلات + عکس
ظاهر عجیب فوتبالیست بد لباس + تصاویر
رقابت احمدی نژاد با فرهاد مجیدی + عکس