ویروس ناشناس تیم دبیری
باشگاه دبیری تبریز با اعلام منشأ ویروس شایع شده در کاروان این تیم از تلاش برای رساندن اصغری‌ مقدم و فرهاد فخیم به بازی نخست تیم در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
در حالی که چند روز به برگزاری نخستین دیدار دبیری تبریز در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا باقی است، بیماری چشم چند تن از بازیکنان این تیم باعث نگرانی کادر فنی و مسئولین باشگاه شد. این ویروس موجب بروز بیماری ناحیه چشم "افشین دبیری"، مالک باشگاه به همراه "جواد اصغری مقدم"، "فرهاد فخیم"، "وحید قاسمی"، "رضا موثق" و "مرتضی عزتی" شده بود و مبتلا شدگان در اولین ساعات ابتلا به این ویروس ناشناس در کلینیک تخصصی چشم پزشکی شهر شنگدو تحت مداوا قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه دبیری تبریز در خصوص ویروس ناشناسی که در اردوی تیم فوتسال این باشگاه در چین، سبب نگرانی کادر فنی این تیم شد، گفت: منشأ این ویروس در استخری که بازیکنان در آن بودند، شناخته شده است، ولی خوشبختانه مشکل بازیکنان تا حدودی رفع شده است.

فرهاد فرهادپور افزود: خوشبختانه بازی نخست تیم دبیری در رقابت های آسیایی، مقابل تیمی است که می‌توانیم با ترکیب دوم هم به میدان برویم و از این بابت نگرانی زیادی وجود ندارد. البته تلاش می‌کنیم جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم را به بازی فردا برسانیم و به نظر می رسد مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

بازی اول تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا، روز دوشنبه، سوم شهریور مقابل تیم بانک بیروت لبنان انجام می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ابتلا 5 بازیکن دبیری به ویروسی ناشناخته
دعوت کریمی از علی دایی برای چالش آب یخ! + فیلم
مجیدی و دو خودروی گران قیمت + عکس
تیپ های مسی + تصاویر
گاف بزرگ یک مهاجم + تصاویر