حمایت جرارد
استیون جرارد با حمایت از وین رونی عنوان کرد این بازیکن باید بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را بر بازو ببندد.
کاپیتان لیورپول پس از جام جهانی 2014 از بازی های ملی خداحافظی کرد . او اکنون درباره شرایط کاپیتانی انگلیس صحبت و به "روی هاجسون" توصیه کرد "وین رونی" را به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کند.

وین رونی از فوریه 2003 که اولین بازی ملی خود در 17 سالگی را انجام داد، تاکنون 40 گل را برای سه شیرها در 95 بازی ملی خود به ثمر رسانده است. رونی ماه گذشته به عنوان کاپیتان تیم منچستر یونایتد انتخاب شد. اکنون استیون جرارد از روی هاجسون درخواست کرد تا این مهاجم ملی پوش جایگزین او شود و بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را بر بازو ببندد.

استیون جرارد در گفتگو با "دیلی‌میل" گفت: پس از بازنشستگی از تیم ملی انگلیس خیلی به این موضوع فکر کردم که چه کسی کاپیتان انگلیس شود و فردی بهتر از رونی به ذهن من نرسید. روی هاجسون به رونی ایمان دارد. زمانی که مهاجم منچستریونایتد تحت فشار بود، زمانی که حدس و گمان ها در مورد جایگاه او در تیم ملی انگلیس به اوج خود رسیده بود، مربی او را رها نکرد و به او بازی داد و این احترام بزرگی است که مربی برای بازیکن دارد.

جرارد با تمجید از وین رونی ادامه داد: او ذاتا یک رهبر است. در کنار این که او یک بازیکن بزرگ است؛ در تیم ملی از احترام قابل توجهی برخوردار است. رونی هر وقت برای تیم ملی انگلیس بازی می کند با قدرت بازی می‌کند و هیچگاه از زیر بار مسئولیت فرار نمی کند. قبل از بازی، او یکی از پر سر و صدا ترین بازیکنان تیم است. او از صحبت کردن و حرف زدن با دیگران نمی ترسد و انتظار خود از بازیکنان را به راحتی می‌گوید. علاوه بر آن رونی کاپیتان تیم باشگاهی خود نیز است و این خیلی مهم است. همه چیز او کامل بوده است که شخصی مانند "لوییس فان خال" او را به عنوان کاپیتان تیم انتخاب کرده است. فان خال این تصمیم را در طول پنج یا شش هفته گرفته است در حالی که هاجسون حداقل دو سال است که بازی های رونی را تماشا می کند و به نظر من باید هر چه زودتر رونی را به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس انتخاب کند.

تنها سه بازیکن انگلیسی هستند که برای تیم ملی خود بیشتر از وین رونی گل زده اند و در صدر این نام ها "بابی چارلتون" با 49 گل دیده می شود. جرارد همچنین امیدوار است کاپیتانی در تیم ملی انگلیس به گلزنی رونی در رقابتهای ملی نیز کمک کند، کسی که پس از انجام 10 بازی در جام جهانی بالاخره برابر اروگوئه موفق به گلزنی شد. امیدوارم رونی در بازی دوستانه برابر نروژ کاپیتان انگلیس باشد و بتواند با گلزنی های خود رکورد بابی چارلتون را بشکند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
خداحافظی جرارد از تیم ملی انگلیس
مهدوی‌کیا در کنار رامبد جوان + عکس
کریس رونالدو پیش از به شهرت رسیدن + تصاویر
روز به یادماندنی مهدوی کیا و دخترش + عکس
وحید هاشمیان در کنار گواردیولا + تصاویر