پرفسور سمیعی
پرفسور سمیعی به عضویت افتخاری باشگاه های سپیدرود و داماش گیلان در آمد.
طی مراسمی در پارک مفاخر رشت پیراهن تیم های داماش و سپیدرود رشت به پرفسور مجید سمیعی به رسم یادبود اهداء شد.

صبح روز سه شنبه در پارک مفاخر رشت، طی مراسمی از پرفسور مجید سمیعی تجلیل شد و در پایان ایشان به عضویت افتخاری دو باشگاه سپیدرود و داماش گیلان در آمدند.

بنابر این گزارش فاز دوم پارک مفاخر با حضور پرفسور سمیعی، مورد بهره برداری قرار گرفت. در این مراسم اعضای شورای شهر رشت، پرفسور انوش برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شهردار رشت و گروه کثیری از مردم حضور داشتند.

پرفسور مجید سمیعی پس از دریافت پیراهن های سپیدرود رشت و داماش گیلان و لوح یادبود دو باشگاه گفت: این بهترین هدیه ای بود که در طول سفرم به ایران به من داده شده است.

وی افزود: شما فکر نکنید که من از فوتبال بی خبرم. من تاکنون طرفدار تیم هانوفر آلمان بودم، شهری که سال ها در آن زندگی می کنم و از این پس شما مرا طرفدار داماش و سپیدرود بدانید.

پرفسور سمیعی با ابراز مسرت از عضویت افتخاری در این دو باشگاه گفت: لازم شد که مرا به ورزشگاه دکتر عضدی رشت دعوت کنید تا بتوانم از نزدیک بازی این دو تیم همشهری ام را تماشا کنم.

در این مراسم ضمن دادن لوح یادبود با پرفسور سمیعی از سوی دو باشگاه پیراهن های شماره 93 این دو تیم نیز به ایشان اهدا شد تا پس از این شماره یاد شده در تالار افتخارات دو باشگاه به نام ایشان نگهداری شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
خودرویی که علی دایی را تا پای مرگ برد + تصاویر
ساختمان باشگاه استقلال پلمب شد
عکس سلفی نیکبخت و همسرش
کار خیرخواهانه علی کریمی و لیلا بلوکات + تصاویر
مشکل عجیب تنیسور زن در مسابقات تنیس آمریکا + تصاویر