راموس
مدافع رئال مادرید پاسخ انتقادهای کریستیانو رونالدو را داد و عنوان کرد: خریدهای این تیم خوب است و به زودی با هماهنگی بیشتر، رئال بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذارد.
"کریستیانو رونالدو" روز گذشته به انتقاد از پدیده رئال مادرید پرداخت و عنوان کرد: رفتن "دی ماریا" و "ژابی آلونسو" به ضرر تیم ما تمام می‌شود. او با زیر سوال بردن سیاستهای "فلورنتینو پرس" از جذب بازیکنان جدید انتقاد کرد.

"سرخیو راموس"، مدافع اسپانیایی رئال مادرید که سال‌ها در این تیم بازی کرده است به انتقاد از صحبت‌های کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد: درست است که رفتن ژابی آلونسو و دی ماریا برای همه مادریدی‌ها سخت بود، ولی هر دوی این بازیکنان را به خوبی جایگزین کردیم. ما در زمان نقل و انتقالات تابستانی توانستیم "خامس رودریگس" و "تونی کروس" را به خدمت بگیریم که در جام جهانی بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این توانستیم "خاویر هرناندس" و "کیلور ناواس" را نیز جذب کنیم که مطمئن هستم به زودی با بقیه بازیکنان تیم هماهنگ می‌شوند و این هماهنگی به سود رئال مادرید خواهد بود.

راموس در ادامه گفت: این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌دهد که بازیکنی به تیم اضافه شود یا بازیکنی به هر دلیلی از تیم کنار گذاشته شود. این اتفاق طبیعی است و در هر تیمی می‌افتد.

رئال مادرید در هفته‌ دوم لیگا در خانه سوسیداد با نتیجه‌ پر گل چهار بر دو شکست خورد تا خیلی زود اولین شکست فصل خود را متحمل شود. هواداران مادریدی پس از این دیدار از خریدهای جدید این تیم ابراز ناراحتی کردند.

بیش از 60 درصد هواداران رئال مادرید در نظرسنجی روزنامه‌ "AS" به انتقاد از خریدهای جدید رئال مادرید پرداختند و آنها را بازنده بزرگ نقل و انتقالات تابستانی نامیدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
محرومان هفته هفتم لیگ برتر
دیوید بکام و دخترش در فرودگاه لس آنجلس + تصاویر
کریم باقری در کنار خواننده لس آنجلسی + عکس
مدل موی عجیب ورزشکاران + تصاویر
رکوردشکنی گران ترین فوتبالیست زن دنیا + عکس