پیشکسوتان استقلال
دیدار پیشکسوتان استقلال و تیم هنرمندان برای نکوداشت غلامحسین مظلومی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید اما حواشی جالب این دیدار بر متنش غلبه داشت.
دیدار پیشکسوتان استقلال و هنرمندان جهت نکوداشت غلامحسین مظلومی با برتری 6 بر 4 آبی‌پوشان به پایان رسید.

برای استقلال در این دیدار حسین تراب‌پور، رضا حسن‌زاده، فرشاد فلاحت‌زاده، محمدرضا مهدوی، آتیلا حجازی، محسن گروسی، مرتضی یکه، احمد حیدرخان، محمدرضا مهران‌پور، مهدی فنونی‌زاده، داود حق‌دوست، هادی طباطبایی، علیرضا اکبرپور، محمد نوازی، علی چینی، یدالله اکبری، سعید بیگی، حمید واعظ، احمد کعبیان‌پور، پرویز برومند، ایوب اصغرخانی، مجید نامجو مطلق به میدان رفتند.

سرپرست این تیم پرویز مظلومی و سرمربی علی شوری بود.

در طرف مقابل هم هنرمندانی چون خشایار راد، عارف لرستانی، فرهاد جم، پویا امینی، محسن طنابنده، حسام یاریار، علی لهراسبی و همچنین مهرداد میناوند به میدان رفتند.

از حاضران سرشناس در این دیدار می‌توان به سردار احمدی مقدم و سردار آجرلو ، امیرحسین صادقی، عمران‌زاده، ماجدی، عالمی، بیگ‌زاده، مایلی کهن، فریادشیران، برهانی، حیدری، شهباززاده، قاضی، شاه‌حسینی، زرینچه، فکری و... اشاره کرد.

تماشاگران حاضر در استادیوم دستگردی به شدت پرویز مظلومی و ناصر حجازی را در این دیدار تشویق کردند. آن‌ها همچنین غلامحسین مظلومی را به شدت مورد حمایت قرار دادند و برایش آرزوی سلامتی کردند.

امیر قلعه‌نویی در اواخر این دیدار در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شد و با صلوات عده‌ای تا آستانه نیمکت ذخیره‌ها رفت اما از او خواسته شد تا در اتاق شیشه‌ای بازی را تماشا کند. نکته جالب اینجا بود که قلعه‌نویی به هیچ وجه تلاش نکرد حتی با افراد حاضر بر روی نیمکت استقلال دیدار کند و در همین زمان هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت مظلومی را تشویق کردند.

امیر قلعه‌نویی در حالی که به سمت اتاق شیشه‌ای می‌رفت به پاسخ درخواست خبرنگار برنامه 90 برای مصاحبه پاسخ رد داد و گفت: من با 90 صحبت نمی‌کنم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
فهرست بهترین های والیبال قهرمانی جهان
کریس رونالدو به این دختر علاقه مند است + عکس
گران ترین طلاق در فوتبال + عکس
آرش برهانی در کنار شراره رخام + عکس
محبوبیت والیبالیست ایرانی در لهستان + عکس