برنامه پخش زنده
مسابقات حساس والیبال و کشتی ملی در کنار 3 بازی داغ از فوتبال اروپا امشب میهمان جعبه جادویی خانه های ایرانی خواهد بود.
مسابقات اسکواش جوانان کشور نخستین برنامه ورزشی امروز است که ساعت 10:00 صبح از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود. این مسابقات در بخش دیگری ساعت 15:00 هم به صورت زنده از همین شبکه پخش می‌شد.

در ادامه می‌توانیم یک بازی اروپایی تماشا کنیم. در این بازی که از لیگ برتر انگلیس است، آرسنال با منچسترسیتی دیدار می‌کند که بازی این 2 تیم ساعت 16:15 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود.

به این ترتیب نوبت به مسابقات کشتی فرنگی می‌رسد و رقابت فرنگی‌کاران عنوان‌دار کشورمان برای رسیدن به مدال‌های رنگی. فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2014 ازبکستان و البته مسابقات رده‌بندی این رقابت‌ها ساعت 16:15 به صورت زنده از شبکه 3 سیما و شبکه جهانی جام جم 2 و 3 پخش می‌شود.

بعد از آن باز هم می‌توانیم یک مسابقه فوتبال تماشا کنیم. در این مسابقه که از سری رقابت‌های لالیگا است، بارسلونا به مصاف اتلتیکوبیلبائو می‌رود که این بازی را می‌توانیم ساعت 18:30 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما تماشا کنیم.

در ادامه برنامه مجله ورزش آسیا را پیش رو داریم که این برنامه ساعت 22:00 از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود تا نوبت به والیبال برسد. تیم والیبال کشورمان که در دور دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان هم درخشش خوبی داشته، امشب در سومین بازی از دور دوم با لهستان دیدار می‌کند که این مسابقه حساس ساعت 22:55 به صورت زنده از شبکه 3 سیما و شبکه جهانی جام جم 2 و 3 روی آنتن می‌رود.

در پایان شب هم می‌توانیم بازی رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید را تماشا کنیم. این بازی هم با کمی تاخیر ساعت 24:00 از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان
همسر و نامزدهای بازیکنان لیگ برتر انگلیس + تصاویر
تفریح فرهاد مجیدی با پسر و دخترش + عكس
پسر رضا حقیقی به دنیا آمد + عكس
نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتبال