والیبال ایران و لهستان
عروس و دامادی همزمان با مسابقه ایران با لهستان جشن خود را در سالن اطلس برگزار کردند.
دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان یک حاشیه بسیار جالب در پی دارد.

در حاشیه رقابت لهستان و ایران، یک زوج جوان تصمیم گرفتند جشن ازدواج شان را در سالن والیبال برگزار کنند. آنها همزمان با بازی ایران و لهستان راهی سالن اطلس شدند تا زندگی مشترک را زیر سقف سالن والیبال جشن بگیرند!

عروس با لباس سفید و داماد هم با کت و شلوار به سالن اطلس آمدند تا مورد توجه همه حاضران در سالن قرار بگیرند. جالب اینکه تماشاگران نیز مشغول ثبت عکس های یادگاری با این زوج جوان شدند.



جو سالن اطلس کاملا به سود تیم میزبان بود و لهستانی ها سرتاسر سکوهای سالن را پر کردند. انگار نه انگار که سالن مسابقه است. هر کسی خبر نداشت که قرار است یک مسابقه والیبال در سالن اطلس برگزار شود، فکر می کرد به یک جشن بزرگ و شاید هم پشت صحنه یک فیلم سینمایی دعوت شده است.

برخلاف بقیه کشورها برای لهستانی ها مسابقه والیبال یک جشن بزرگ به حساب می آید. آنها برای این کار از قبل برنامه ریزی کرده بودند. حتی ورود بازیکنان دو تیم. بازیکنان دو تیم وقتی وارد سالن شدند، همه چراغ ها خاموش شد و رقص نور روی در ورودی جشن سینما را یاد آوری می کرد.

اول نوبت تیم مهمان بود. ایرانی ها با لباس قرمز وارد شدند. شومن سالن اسم هر بازیکنی را می خواند و بازیکنان به ترتیب وارد می شدند. آخر سر هم اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان.

بعد از چند لحظه نوبت تیم لهستان رسید. جشن باشکوه تر شد، در این هنگام در دو طرف در ورودی فشفه ها روشن شد تا به بازیکنان میزبان خوشامد بگوید. آنها هم با معرفی شومن به ترتیب وارد سالن و زمین می شدند.

این یک جشن باشکوه بود، یک مراسم کوچک با ابزاری ساده برای میزبانی از 14 هزار تماشاگری که در سالن اطلس دور هم جمع شده بودند.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست نزدیک والیبال ایران برابر لهستان
دختر علی كریمی + عكس
عیادت علی پروین و بهداد سلیمی از آیت الله خامنه ای + عکس
سردار آزمون مدل شد + عکس
جراحی زیبایی دروازه‌بان جنجالی کلمبیا + عکس