90
مدیرعامل پیشین پرسپولیس زوایای جدیدی از پشت پرده برکناری سرمربی پیشین سرخپوشان را اعلام و تاکید کرد وزیر ورزش و جوانان از او خواسته است تا علی دایی را برکنار کند.
از پیش هم مشخص بود که علاوه بر بررسی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال و شکست تحقیر آمیز تیم ملی امید، مهم‌ترین موضوع برنامه نود شب گذشته تغییر و تحولات باشگاه پرسپولیس است. جایی که رحیمی، دایی و سیاسی با حضور و تماس تلفنی با برنامه ابعاد جدیدی از ماجرای برکناری دایی را افشا کردند.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه موفقیت تیم های ملی والیبال و همچنین تیم ملی کشتی فرنگی و بخصوص حمید سوریان را در عرصه جهانی تبریک گفت. سئوال مسابقه پیامکی این هفته به پرسپولیس و نحوه برکناری علی دایی از سرمربیگری این تیم اختصاص یافته بود. گزیته‌های انتخابی سوال این هفته هم جالب توجه بود. بینندگان برنامه باید از بین چهار گزینه «برکناری دایی به همین شکل و انتخاب درخشان»، «برکناری دایی به شکل محترمانه و انتخاب درخشان»، «برکناری دایی به شکل محترمانه و انتخاب مربی دیگری» و «ادامه همکاری با دایی» یکی را انتخاب می‌کردند. ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

بعد از پخش خلاصه بازی ایران و ویتنام علی کفاشیان روی خط برنامه آمد تا هم در خصوص تیم ملی امید اظهار نظر کند و هم در خصوص آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش اخباری را به نود بدهد. علی کفاشیان در برنامه نود گفت: کارلوس کی‌روش به ایران می‌آید و قرارداد خود را امضا می‌کند‌.

وی در مورد اینکه چه شد ته دلش بالاخره به حضور کی‌روش راضی شد، عنوان کرد: ما از دو ماه قبل برای بستن قرارداد اقدام کردیم. از لحاظ منطقی و عقلی کی‌روش بهترین گزینه بود. ته دلم به خاطر مسائل مالی راضی نبود. بالاخره او به ایران می‌آید و برای رسیدن به موفقیت باید حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسئولان برای آوردن کی‌روش فشاری وجود داشته است، گفت: نه به هیچ وجه. برخی مسئولان به تیم ملی علاقمندند و با حضور در فرودگاه یا از طریق جایزه حمایت می‌کنند اما هیچ‌وقت برای ما تعیین تکلیف نمی‌شود.

کفاشیان در مورد شکست سنگین تیم ملی امید مقابل ویتنام خاطرنشان کرد:این اولین بازی رسمی تیم ملی امید بود آنها تاکنون بازی رسمی نداشته‌اند. وینگادا تیم را با تلفیقی از نفرات زیر 23 سال و المپیک به میدان فرستاد و باید در آینده و پس از بازی‌های آسیایی شرایط این تیم را بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کویت، ژاپن و ... از بازیکنان زیر 23 سال استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: من هم با نظر شما موافقم دیگران هم دخالت می‌کنند و لیوان را از ما می‌گیرند. ما زمان داریم باید برنامه‌ریزی کنیم، امیدوارم این بچه‌ها همه بازی‌ها را جدی بگیرند. همه قوی کار می‌کنند در هر صورت بعد از بازی‌ها ارزیابی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حذف تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان تیم خوبی داشتیم نمی‌دانم چرا در حذفی نمی‌توانیم تیم را مدیریت کنیم. همیشه این ضربه را خورده‌ایم، همیشه این مشکل را داریم و باید این پاشنه آشیل را برطرف کنیم.

وی در مورد امکانات بد هتل در چین و اعتراض بازیکنان تیم ملی امید خاطرنشان کرد: باید این مسئله را بررسی کنیم. فکر نمی‌کنم اینطور بوده باشد.

کفاشیان در مورد رفتار محمدرضا خانزاده گفت: من متاسفم بجه‌ها وقتی عصبی می‌شوند این مشکل پیش می‌افتد. تعجب می‌کنم که چرا این اتفاقات در تیم کارلوس کی‌روش نمی‌افتد.

عادل فردوسی‌پور همچنین در بررسی عملکرد خانزاده در این بازی به کنایه گفت: «علی کریمی هم در ویتنام بود که داور ژاپنی را کتک زد و از فوتبال محروم شد.اما باید بگویم که با کتک زدن در چنین بازی هایی کسی علی کریمی نمی شود.»

پس از این گزارشی از دیدار تیم های پدیده - سپاهان و صبا - استقلال خوزستان و مصاحبه ها و حاشیه های مربوط به این دیدارها پخش شد. نود درجه بخش بعدی بود که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان با ادبیاتی طنز گونه به تصویر کشیده شد.

پس از تقویم نود گزارشی از دیدار تیم های تراکتورسازی و راه آهن و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به این بازی، داوری 3 دیدار پخش شده توسط میرزابیگی، صحنه هایی از دیدار تیم های استقلال - نفت تهران و ملوان - سایپا و مصاحبه ها و حاشیه های این دیدارها در ورزشگاه تختی پخش شد.

با پخش گزارشی کامل از تیم فوتبال پرسپولیس و تغییر و تحولات بوجود آمده در این باشگاه بخش مهم نود که به بررسی ماجراهای پرسپولیس اختصاص داشت آغاز شد و علیرضا رحیمی با اشاره به برکناری علی دایی اظهار کرد: من یک عذرخواهی به بساز بفروش‌ها بدهکارم که یکی دو بار این لفظ را به کار بردم. نباید از این لفظ استفاده می‌کردم. عرضم این بود که کاری که یک بساز بفروش می‌کند، رحیمی نمی‌تواند انجام بدهد و بر عکس. ما باید به تخصص هم احترام بگذاریم. البته اگر آنها هم مرا ببخشند، من خودم را نمی‌بخشم!

وی در تشریح آغاز فعالیتش در پرسپولیس تاکید کرد: اولین کار من این بود که ورزشکارانم را حفظ کنم. ما 14 میلیارد تومان از فصل قبل به بازیکنانمان بدهکار بودیم. البته این جدای 120 میلیارد بدهی تیم است. ما باید 14 میلیارد به بازیکنان می‌دادیم تا کار را شروع کنیم. از طرفی خیلی از بازیکنان آزاد بودند و یا بندهایی در قراداد داشتند که می‌توانستند جدا شوند. در حالی که من چهار میلیارد بیشتر نداشتم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس تاکید کرد: من یک میلیارد تومان به جلال حسینی و مهرداد پولادی دادم. حسینی گفته بود اول با من تسویه حساب کنید تا مذاکره کنیم. من ابتدا پول آنها را دادم که بعدا نگویند بازیکنان را از دست داده‌ام. بقیه پول را هم بین سایر بازیکنان تقسیم کردم.

رحیمی در ادامه یادآور شد: از دو هفته بعد از ابلاغ حکم مدیرعاملی من، مخالفت‌ها شروع شد که دایی باید برود. این در حالی بود که هنوز فصل شروع نشده بود. خیلی از بازیکنان بخاطر دایی در پرسپولیس ماندند. ما در درجه اول تیم را بستیم و بعد رفتیم سر دعوایی که شروع شده بود.

وی با تاکید بر اینکه شرح وظایف از ابتدا مشخص شده بود، گفت: گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) اگر می‌خواست ما فراتر از وظایفمان حرکت کنیم، باید از اول می‌گفت. قبل از ابلاغ حکم. حرف اول و آخر گودرزی این بود که دایی باید برود. من تعجب کردم خادم دیروز این حرف‌ها را تکذیب کرد. این اتفاق درست 10 روز بعد از ابلاغم رخ داد. در اولین ملاقات من با وزیر گفته شد که دایی باید برود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در ادامه یادآور شد: با روشی که آقایان دنبال کردند تا علی دایی برداشته شود، موافق نبودم. عزل دایی، بوی انتقام می‌داد. من بارها با خود دایی صحبت کردم که وی گفت، اگر مرا نمی‌خواهید من از پرسپولیس می‌روم. دایی حتی این را در هیات مدیره که یکبار در جلسه آن شرکت کرده بود، گفت. اینها چه برخوردهایی است که با ما می‌کنید؟

رحیمی در تشریح بیشتر ماجرا قبل از برکناری خود و علی دایی گفت: قرار بود قبل از بازی با تراکتورسازی، به بازیکنان پول داده شود. بر همین اساس چک روز شنبه به باشگاه داده شد. خادم از ما خواست وقتی به ازبکستان می‌رود، کاری به اسپانسر نداشته باشیم تا از سفر برگردد. ولی در هفته‌ای که قرار نبود اتفاقی رخ بدهد، یکهو همه چیز عوض شد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس افزود: سه شنبه در باشگاه جلسه اضطراری تشکیل دادند. من جایی بودم و ساعت یک زنگ زدند که به جلسه بروم. می‌توانستم به جلسه بروم ولی احساس کردم توطئه در کار است. دلیلی نداشت که به هیات مدیره بروم. دلم نمی‌خواست؛ لازم نبود.

رحیمی در ادامه گفت: روز بعد (چهارشنبه هفته پیش) سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه) با من تماس گرفت که باید مرا ببیند. من باز هم به باشگاه نرفتم. در نهایت ساعت 10 صبح بود که رفتم و بحث ما شروع شد. سیاسی گفت ما روز سه شنبه تصمیم گرفتیم دایی برکنار شود و اگر شما هم تصمیم ما را اجرا نکنی، برکنار می‌شوی. موضع من مشخص بود. چون به صورت دستوری، زیر بار حرف زور نمی‌روم.

وی تصریح کرد: من به سیاسی پیشنهاد دادم که به خود دایی زنگ بزنید به باشگاه بیاید تا همینجا صحبت کنیم و صریح بگویید که می‌خواهید او را برکنار کنید. به سیاسی گفته بودم کار شما تبعات دارد. سیاسی به یک اتاق دیگر رفت و با تلفنش صحبت کرد. وقتی برگشت گفت دایی باید برکنار شود و اجازه ندهید دایی استعفا بدهد. سیاسی گفت اگر پرسپولیس این هفته برابر نفت مسجد سلیمان پیروز شود، دیگر نمی‌شود کاری کرد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه عزل دایی بوی انتقام می‌دهد و نمی‌توانست در آن صداقت باشد، گفت: هیات مدیره می‌تواند سرمربی را برکنار کند ولی خود هیات مدیره اعتقاد ندارد که دایی باید برود. سیاسی گفت ما با شما و علی دایی تیم را هدایت می‌کنیم و کاری به کسی نداریم. قبل از شروع مسابقات صحبت از برکناری علی دایی بود. دایی در اسفندماه مصاحبه‌ای کرد که در آن خطاب به آقای روحانی رئیس جمهور گفتند در دفتر وزیر شنود شده است. اتفاقات از همانجا کلید خورد.

رحیمی در پاسخ به این سئوال که چرا با تصمیم هیات مدیره مخالف بوده و از اول خودش کناره گیری نکرده بود، گفت: آیا با رفتن رحیمی مشکل حل می‌شد؟ آنها یک فرد دیگر را می‌آوردند و دایی در نهایت برکنار می‌شد. تشخیص من این بود که دایی باید بماند و عوض نشود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر شما با هیات مدیره مشکل داشتید پس چرا این همه با آنها کار کردید گفت: من مطمئن بودم که اینها نمی خواستند کار خوبی با دایی انجام دهند. اینها می خواستند با دایی تسویه حساب شخصی کنند.. هیات مدیره هم از ابتدا به گونه ای چیده شده بود که مخالف سرمربیگری دایی بودند. این آقایان قبل از شروع مسابقات در جهت تضعیف تیم قدم برمی داشتند. آنها از همان ابتدا نقشه داشتند تا دایی را برکنار کنند.

وی افزود: تصمیماتی که هیات مدیره می گرفت شخصی بود. خاطرم هست که 20 روز پیش علی دایی آمد در جلسه هیات مدیره باشگاه و گفت آقای سیاسی در مورد ایشان مصاحبه نکنند و هر زمانی که او را نخواستند بگویند تا خودش برود. اگر هیات مدیره دایی را نمی خواستند چرا در همان جلسه هیات مدیره نگفتند. یک هفته می گفتند از دایی حمایت می کنیم و یک هفته می گفتند دایی باید برود. مشکل اینجاست که اینها خودشان تصمیم نمی گیرند و دیگران برای این باشگاه تصمیم می گیرند.

علیرضا رحیمی با تاکید بر اینکه از همان ابتدا روی ماندن دایی اصرار داشته است خاطرنشان کرد: من از روز اول گفتم دایی را برنمی دارم چرا که می دیدم نظر این آقایان فنی نیست و حرف هایشان منطقی نبود. اگر قرار بود این کارها صورت بگیرد چرا من را برکنار نکردند. اینها می خواستند یک فوتبالی دایی را برکنار کند تا مشکلی برای خودشان ایجاد نشود.

پس از اظهار نظر رحیمی درباره اینکه وزیر ورزش گفته بود دایی باید برکنار شود سیاسی رییس هیات مدیره پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد و گفت:«در تصمیمات ما وزارتخانه نقشی نداشت.حالا اگر وزیر خصوصی با آقای رحیمی جلسه داشتند بنده اطلاعی ندارم.ما هیچ وقت هم بر سر برداشتن دایی بحثی نکردیم.در خصوص سایر موارد هم باید بگویم که ما مشکلی با ایشان نداشتیم.درباره دایی هم باید بگویم که به جز نتایج ضعیف هیچ چیز دیگری در اخراجش دخیل نبود.من الان هم با دایی مشکلی ندارم.»

سیاسی ادامه داد:«این هیات مدیره همراه ترین هیات مدیره با مدیر عامل بوده است.» فردوسی پور از سیاسی پرسید شما از چه زمانی به این نتیجه رسیدید که دایی را باید برکنار کنید که او این واکنش را نشان داد: «هفته چهارم یا پنجم و به دلیل نتایج ضعیف. خود آقای رحیمی هم می گفتند باید نقطه ضعف ها را برطرف کنیم.»

عادل سپس به سیاسی گفت شما اصلا فوتبالی هستید که سیاسی این واکنش را نشان داد:«آن زمان من به میدان جنگ رفتم به جای میدان فوتبال. بعد هم که سن و سالمان گذشت. در هیات مدیره ما چهرهای فوتبالی مثل دکتر زادمهر و استیلی را داریم.» در همین لحظه فردوسی پور گفت که اما این دو نفر با علی دایی مشکل داشتند که سیاسی گفت:«این یک مسئله حرفه ای است اما من هیچ وقت متوجه مشکل این دوستان نشدم. در هیات مدیره ما مدیران ارشد و ورزشکاران هستند که همگی با رحیمی همراه بودند.»

سپس رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت های خود گفت: من هنوز هم مدیرعامل باشگاهم چرا که هنوز حکم برکناری نگرفته ام!

سیاسی در مورد یک میلیاردی که رحیمی عنوان کرد به باشگاه داده شده است اظهار داشت: باشگاه در یک مقطع یک میلیارد کم آورده بود و من نیز آن مبلغ را فراهم کرده و در اختیار باشگاه قرار دادم و سند و مدارک این پول در باشگاه موجود است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به شما نگفتیم که درخشان سرمربی تیم باشد و شما صاحب اختیار بودید، رحیمی در پاسخ به این صحبت سیاسی گفت: شما مصوبه داشتید که درخشان سرمربی باشد. سیاسی گفت: من پس از برکناری دایی از وی دلجویی کردم و نمیخواستم وی از ما ناراحت باشد چرا که وی اسطوره فوتبال و بزرگ این رشته است. من تا ساعت 2 بعدازظهر هنوز نمیدانستم شما مدیرعامل باشگاه هستید یا خیر؟! اگر من میدانستم شما استعفا می دهید برنامه ای در خور شان دایی برگزار می کردیم چرا که وی شایسته چنین برنامه ای است و نباید اینگونه برکنار می شد ولی جو خوبی برقرار نشد.

رحیمی در خصوص رفتن خود به امازاده صالح گفت: من به امامزاده صالح رفتم ولی این بحث ارتباطی به بحث علی دایی نبود! من همیشه برای مشورت به امامزاده صالح می روم.

علی دایی که این روزها نحوه برکناری اش از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس به یکی از سوژه های اصلی رسانه های ورزشی تبدیل شده است، پس از چند سال سکوت دلیل اصلی برکناری اش از تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.

دایی که روی خط تلفنی برنامه نود آمده بود تا پاسخ صحبت های سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس را بدهد، در واکنش به اظهارات فردوسی پور پیرامون برکناری اش از تیم ملی گفت: اینکه شما یکطرفه عنوان می کنید احمدی نژاد مرا سرمربی تیم ملی کرد درست نیست. آقای احمدی نژاد من را برکنار کرد اما من از سوی آقای علی آبادی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم.

علی دایی در پاسخ به این پرسش که حتما علی آبادی با دستور مستقیم رئیس جمهور شما را سرمربی تیم ملی کرده است گفت: اصلا اینطور نیست. آقای کفاشیان به من اس ام اس داد که آقای مهندس با شما کار دارد و بعد هم ایشان به من گفتند که شما سرمربی تیم ملی هستید. اما برکناری من با دستور مستقیم احمدی نژاد بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که بارها این مسئله را عنوان کرده بود، این بار دست به افشاگری جدیدی زد و پس از چند سال سکوت در مورد دلیل این برکناری گفت: دلیل اصلی برکناری ام از تیم ملی این بود که به من گفتند باید در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد باشم اما من قبول نکردم و آقایان مرا برکنار کردند.

برنامه دوشنبه شب نود هرچند در 30 دقیقه پایانی خود با صحبت‌های علی دایی و انتقادات وی از وزیر ورزش و جوانان تا حدودی جنجالی شده بود، ولی با روی خط آمدن محمد مایلی کهن همه چیز عوض شد. سرمربی پیشین تیم ملی با به کار بردن جملات و عباراتی باعث شد تا بینندگان و میهمانان برنامه نود هم برای لحظاتی دچار شوک شوند و ماجرای دعوای علی دایی با وزارت ورزش را از یاد ببرند.

مایلی کهن در ابتدا فردوسی پور را کی‌روشی‌پور خطاب کرد که این مسئله هرچند برای لحظاتی لبخند مجری برنامه نود را در پی داشت، ولی در نهایت فردوسی پور از مایلی کهن خواست از این کار خود دست بردارد.

سرمربی پیشین تیم ملی که بسیار عصبانی بود گفت: اگر من این فضا را به هم می ریزم، شما همه چیز را زیر سئوال می برید. دم دم‌های صبح است که شما به من وقت می‌دهی! شما فوتبال این ممکت را نابود کردی! چرا اجازه نمی‌دهی صحبت کنم؟

مایلی کهن سپس خطاب به علیرضا رحیمی میهمان حضوری برنامه گفت: آقای رحیمی فرمودند که سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) با من برای سرمربیگری صحبت کرده است. آیا من باید از رحیمی اجازه می‌گرفتم؟ شما خودت می‌گویی هیات مدیره و وزارت ورزش قبولت نداشتند، پس چرا در پرسپولیس ماندی؟ شما چند دفعه سر تمرین پرسپولیس رفتی و دیدی که سرمربی تیمت با کت و شلوار به تمرین آمده است. من 45 سال است که در پرسپولیس هستم و از این اتفاقات خون دل می‌خورم.

وی در توضیح تماس رئیس هیات مدیره پرسپولیس با وی، تاکید کرد: بنده سیاسی را نمی شناسم. او روز یکشنبه هفته قبل با من تماس گرفت و پیام گذاشت. من هم ساعت 11 شب با وی تماس گرفتم و قرار شد صبح روز دوشنبه همدیگر را ببینیم. سیاسی از من مشورت خواست و هرگز نگفت که من سرمربی شوم. من هم به سیاسی گفتم که اگر هدف شما برکناری است، هدفتان اشتباه است. من تاکید کردم که شما دارید احساسی عمل می‌کنید.

مایلی کهن در ادامه انتقادات و حملاتش را متوجه علی دایی کرد و گفت: سرمربی تیم (علی دایی) هم دشمن خودش بود، هم دشمن طرفداران. ما کجا از فوتبال حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد آن وقت سرمربی با لباس شخصی سر تمرین می‌رود.

در این هنگام رحیمی دو بار تکرار کرد که دایی یکبار هم با لباس شخصی به تمرین نرفته است. مایلی کهن گفت: عکس‌هایش موجود است.

مایلی کهن مجددا خطاب به رحیمی گفت: شما که درباره امامزاده صالح رفتنت هم دروغ می‌گویی! شما با یک فرش فروش با سرمربی تیم چِفت شده بودید. چطور وقتی یک فرد مثل سیاسی می‌آید در باشگاه سرمایه گذاری کند، شما می گویی وی بساز و بفروش است. شما گفتی هیات مدیره 14 میلیارد تومان پول داده است. پس پول بوده. چرا دارید با حرفهایتان شکل مردم را خراب می‌کنید؟

وی در ادامه بدون نام بردن از علی دایی گفت: آقایان می‌خواستند با قلدری در پرسپولیس بمانند. اگر روز چهارشنبه هفته گذشته (حضور همزمان دایی و درخشان در تمرین پرسپولیس) یک نفر از تماشاگران کشته می‌شد، چه کسی جوابگو می‌بود؟ چرا هواداران را به جان هم می‌اندازید؟ فیلم صحبت‌هایشان هم هست که آقایان گفتند باید وضعیت قرارداد ما مشخص شود. آنها فقط به فکر پول هستند.

مایلی کهن با اشاره به صحبت‌هایی دایی که گفته بود انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی با دستور علی آبادی (رئیس وقت سازمان تربیت بدنی) بوده است نه محمود احمدی نژاد، گفت: مگر علی آبادی معاون اوباما بوده است؟! او معاون احمدی نژاد بوده و دستورات او را اجرا می‌کرده. چرا سیاه نمایی می‌کنید. همان سال من که گفته بودم احمدی نژادی هستم، سرمربی پرسپولیس هم نشدم. بعد می‌گویند من در مصلی التماس می کردیم تا سرمربی شویم.

سرمربی پیشین تیم ملی که صدایش هر لحظه بلندتر می‌شد، گفت: آن وقت یکی هم مثل اخوی ایشان (برادر علی دایی) درباره من حرف می‌زند!

در این هنگام، عادل فردوسی پور مودبانه به وقت کم برنامه‌اش اشاره کرد و از مایلی کهن خواست صحبت‌های پایانی‌اش را انجام بدهد. این درخواست با واکنش شدید مایلی کهن روبرو شد: چرا فرصت کم است؟ چرا شما همیشه طلبکاری؟ اگر رحیمی را به برنامه‌ات آوردی، باید سیاسی را هم می آوردی تا با هم صحبت کنند. خودتان نا عادلانه عمل می‌کنید.

وی به یکباره بحث را عوض کرد و گفت: الان فوتبال ما با این همه استعداد باید جای والیبال باشد. ما باید در فوتبال جزو 10 تیم اول دنیا باشیم. ولی همین شما فوتبال این مملکت را به لجن کشیدید!

مایلی کهن در حالی که صدایش می‌لرزید، افزود: چطور کی‌روش تیم ملی را در گروه چهار تیمی در جام جهانی پنجم کرده ولی این اهانت نیست! آن وقت زمانی که من تلفن می زنم، شما میگویی من نژاد پرستم. این مملکت را شما چه کار می‌خواهی بکنی؟ این همه استعداد در فوتبال داریم ولی شما اجازه نمی‌دهی...

فردوسی پور در تلاش بود تا این تماس تلفنی را قطع کند ولی مایلی کهن ادامه داد: اصلا مرا بگیرند و اعدام کنند. من از هیچکس ترسی ندارم. ولی شما هدایت شده کار می‌کنید! 15 سال است که آنتن دست شماست و روز به روز...

مجری برنامه نود سپس گفت که مردم درباره برنامه اش قضاوت خواهند کرد. مایلی کهن در واکنش به این جمله تاکید کرد: مظلوم نمایی نکنید!

در این هنگام فردوسی پور تماس تلفنی را قطع کرد تا ارتباط مایلی کهن بدون خداحافظی قطع شود.

علی دایی در ادامه صحبت هایش در واکنش به صحبت های مایلی کهن گفت: آقای فردوسی پور من متاسفم که شما اجازه می دهید در برنامه زنده به سادگی به علی دایی و سایرین توهین شود. این آقا حتی یک بار هم نتوانسته در دادگاه از خودش دفاع کند که اینطور صحبت می کند. دایی به سئوال مسابقه پیامکی نیز معترض بود و گفت: شما 3 گزینه را جمع کردید و مقابل گزینه 4 قرار داده اید و برای این نظرسنجی بهتر بود گزینه بله و خیر را انتخاب می کردید.

وی همچنین در مورد تمرین روز پنجشنبه که گفته شده دایی به محل تمرین رفته و از ورود وی جلوگیری شده است گفت: من اصلا پنجشنبه سر تمرین نرفتم و درست نیست که این صحبت ها بیان شود.

بخشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایرانی خارج از کشور پخش شد که طی آن در خصوص عملکرد جواد نکونام در تیم اوساسونا، بیت آشور، پژمان منتظری، جباری، حسینی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا حقیقی و دانیال داوری در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

دایی در صحبت های پایانی خود از هواداران پرسپولیس خواست دایی را فراموش کرده و بیش از پیش این تیم را حمایت کنند.

در ادامه سیاسی اعلام کرد حکم اخراج رحیمی از مدیرعاملی پرسپولیس را به وی ارائه داده اند که رحیمی این مسئله را تکذیب کرد ولی نکته جالب اینجا بود که فردوسی پور یک کپی از حکم اخراج رحیمی داشت که عنوان کرد به وی ارائه خواهد داد!

برنامه نود در حالی به پایان رسید که ۴۸٪ بینندگان نود به ابقای علی دایی در پست خود رای داده بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
آیتم های جالب در برنامه 90
شباهت سیاسی به یک شخصیت انیمیشنی + عکس
تشکر قلعه نویی از خانمی با مانتوی آبی + عکس
حمایت تینا آخوند تبار از والیبالیست ها + عکس
حال و هوای رختکن تیم ملی والیبال بعد از صعود + فیلم