نود
برنامه تلویزیونی نود شب بی‌حاشیه‌ای را پشت سر گذاشت.
برنامه نود این هفته مطابق روند معمولش و بدون حاشیه خاصی پخش شد.

داوری

کارشناس داوری این برنامه مسعود مرادی بود. او تصمیم‌های داور درباره بازی تراکتورسازی و سپاهان را مورد تایید قرار داد.

مرادی درباره داوری دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: مکانی باید در دقیقه 21 اخراج می‌شد. همچنین پنالتی پرسپولیس صحیح بود. او همچنین معتقد بود یک بازیکن استقلال خوزستان هم باید در دقیقه 73 از زمین اخراج می‌شد. وی همچنین عنوان کرد که "کولیبالی" هم به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی می‌توانست از زمین اخراج شود.

این داور بازنشسته درباره مصاف فولاد و نفت هم گفت که یک پنالتی به سود شاگردان منصوریان باید اعلام می‌شد.

مرادی درباره بازی ذوب‌آهن و استقلال با تایید همه تصمیم‌های داور بیان کرد: در این دیدار باید تیموریان از زمین اخراج می‌شد.

این کارشناس داوری قضاوت دیدار ملوان و گسترش فولاد را هم بی‌اشکال دانست.

ویسی

در بخشی از این برنامه سرمربی استقلال خوزستان روی خط آمد تا درباره اتفاقات داوری دیدار تیمش و پرسپولیس صحبت کند. او گفت: آقای تاج به عنوان مسئول سازمان لیگ، آقای مرادی به عنوان نماینده داوران و شما (فردوسی‌پور) به عنوان نماینده رسانه‌ها من را می‌شناسید. من به هیچ داوری تاکنون بی‌احترامی نکرده‌ام اما در هفته‌های گذشته داوری علیه ما بود. یک بار در بازی با فولاد و یک بار هم در پرسپولیس به داوری معترض بودم که هر دو بار هم جباری داور بازی بود. در سایر دیدارها که داوری علیه ما بود، صحبت نکردم اما آقای جباری خصومت شخصی با من دارد. سه یا چهار بار من در کلاس‌های مربیگری ثبت نام کردم و این آقا اسمم را رد نکرد. من نامه نوشته بودم بروم به کلاس‌های مربیگری در مالزی اما گفتند زبانت خوب نیست و آقای جباری اسم من را رد نکرد تا به آنجا بروم. این در حالی بود که کسی را به این کلاس‌ها نفرستاندند و متقاضی دیگری نبود. نکته آخری هم که می‌خواستم بگویم این است که آقای جباری گفته‌اند که صحنه پنالتی را دیده‌ و خطا اعلام کرده‌اند. آیا او واقعا صحنه را دید؟ بازیکن ما جلوی او ایستاده بود.

وحید امیری

مهمان این برنامه 90 وحید امیری بود. او متولد سال 67 استان لرستان بود و درباره شروع فوتبالش گفت: من دانشجوی رشته حقوق در لرستان بودم و فوتبال را در آنجا پیگیری کردم. در حال حاضر هم دانشجوی فوق لیسانس تربیت بدنی در دانشگاه تهران شمال هستم. وقتی وارد دانشگاه شدم به تیم فوتبال دانشگاه پیوستم و بعد به دسته سه رفتم و بعد از مدتی به لیگ دسته دوم و در نهایت به نفت تهران پیوستم.

وی درباره نظرسنجی برنامه نود بیان کرد: به گل علیرضا جهانبخش رای می‌دهم.

بال چپ نفت تهران درباره حضورش در تیم ملی اظهار کرد: تا یک قدمی اردوی جام‌جهانی هم رسیدم اما از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و نتوانستم به این اردو برسم. الان هم از این که در لیست 40 نفره هستم، خیلی خوشحالم. بزرگترین آرزویم حضور در لیست پایانی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیاست. البته دوست دارم در اروپا بازی کنم اما ابتدا پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزویم است.

او در پاسخ به سوالی درباره رتبه تیمش در پایان لیگ عنوان کرد: ما به دنبال تکرار رتبه سال گذشته هستیم و می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا به لحاظ ظاهری همچنان چهره‌ای ساده دارد، گفت: کسی که در زندگی‌اش هدف داشته باشد، زیاد به ظواهر اهمیت نمی‌دهد و به هدفش توجه می‌کند. چهار سال پیش تلاش کردم و به خودم گفتم باید به جام‌جهانی بروم. آن زمان در لیگ دو بازی می‌کردم. شاید اگر مصدوم نمی‌شدم به این هدفم می‌رسیدم.

نفت مسجدسلیمان

درباره آخرین وضعیت نفت، رضائیان روی خط این برنامه آمد و گفت: چندان موافق تغییر مربی نیستم و تجربه نشان داده معمولا تغییرات جواب نمی‌دهد. اصرار به ماندن باقری‌نیا داشتم اما باید برای او احترام قائل می‌شدم. ایشان دوست نداشت دیگر در کنار ما باشد. باقری‌نیا خیلی برای تیم زحمت کشیده و به همین دلیل با استعفایش موافقت کردم. در حال حاضر هم آقای مکوندی را به تیم آورده‌ایم که از بازیکنان شناخت خوبی دارد و مدت‌ها در این تیم بوده است.

نظرسنجی

در این برنامه بین پنج گل منتخب در ماه شهریور نظرسنجی برگزار شد. گزینه اول آن گل علیرضا جهانبخش با پیراهن نایمخن به هلموند اسپورت، دوم گل محسن دلیر به راه آهن، سوم گل سروش رفیعی به سپاهان، چهارم گل طارمی به صبا و در نهایت گزینه پنجم گل نریمان جهان به پرسپولیس بود.

مخاطبان برنامه 90 در این برنامه به برتری گل طارمی رای دادند.

حواشی

- در بخشی از برنامه از وضعیت خطیب، مدیرعامل سابق پرسپولیس کلیپی پخش شد. وی در حال درمان بیماری سرطان پانکراس است.

- جباری، داوری دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان ترجیح داد روی خط این برنامه نیاید.

- مسعود مرادی و عبدالله ویسی برای چند دقیقه با یکدیگر درباره پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس بحث کردند و در نهایت هیچ یک نتوانست دیگری را قانع کند.

- در پیش درآمدی که از بازی ملوان و گسترش فولاد پخش شد، حرکت عجیب مازیار زارع به فیلم هندی تشبیه شد.

- در این برنامه کلیپی از آخرین وضعیت غلامحسین مظلومی هم پخش شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پخش تصاویر تکان دهنده و کنایه به مایلی‌کهن در برنامه 90
معمار ایرانی فروشگاه دیوید بکام + تصاویر
بهداد سلیمی مدالش را به همسرش اهدا کرد + عکس
اتفاق باورنکردنی برای یک دونده دختر + عکس
تبلیغات بیلبوردی سردار آزمون در خیابان های روسیه + عکس