ایران
جام خلیج هشت تیم از کشورهای عربی غرب آسیا را شامل می شود. تغییر اسم و اضافه شدن تیم ملی ایران به این بازی ها می تواند جام خلیج را بهبود بخشد.
به زودی مسابقات جام خلیج در ریاض برگزار خواهد شد، بازی های که بی شک از اهمیت ویژه ای برای تیم میزبان برخوردار است. این بار امارات، با توجه به فعالیت هایی که طی هجده ماه اخیر داشته، از شانس بالاتری در این بازی ها برخوردار است.

در حال حاضر، این جام هشت تیم از کشورهای عربی غرب آسیا را شامل می شود، اما به نظر می رسد، این تورنمنت می تواند ارزش و اعتبار بالاتری پیدا کند و بهتر شود. تغییر اسم و اضافه شدن تیم ملی ایران به این بازی ها، تغییراتی است که می تواند جام خلیج را بهبود بخشد.

تیم ملی ایران به دلایل متعدد، طی سال های اخیر، بازی های مناسبی انجام داده است. بنابراین جام خلیج فارس با حضور تیم ملی ایران می تواند، شاهد رقابت های جذاب تری میان تیم ها باشد.



اما اصلی ترین دلیل غیبت تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها، نام این تورنمنت است. عنوان "خلیج" همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین مسائل مورد مناقشه مطرح بوده است. اما بر اساس بحث هایی که تا به حال درگرفته، اگر قرار باشد ایران در این تورنمنت حاضر شود، تغییر نام آن ضروری است.

تا به حال ایران، نقش چندانی در فدراسیون فوتبال آسیا نداشته است. اما حضور در این بازی ها فرصت مناسبی برای تشدید نقش این کشور در فوتبال غرب آسیا است. در چنین شرایطی جام خلیج می تواند به تورنمتی مانند "کوپا آمریکا" شبیه شود.



تیم ملی عراق نیز که چندین بار از بازی در این جام محروم شده، از استعدادهای فوق العاده ای برخوردار است، اما آنها همیشه غیرقابل پیش بینی بوده اند. در حال حاضر، شرایط فعلی این کشور می تواند مانعی در مسیر تیم ملی فوتبال عراق باشد. مسابقات این تیم ها می تواند هیجان انگیز و جذاب باشد. اما مجدداً تأکید می شود که حضور تیم ملی فوتبال ایران، می تواند این تورنمنت را به میزان قابل توجهی، بهبود بخشد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
پوستر ورزشی- تیم ملی فوتبال ایران
رابطه عاشقانه سرمربی مشهور با مجری تلویزیون + تصاویر
ژست جالب قائمی در کنار بانوان تکواندوکار + عکس
اشک‌های سپیده توکلی + عکس
هشدار بکام به همسرش!