زد و خورد شدید بازیکنان
یکی از بزرگ ترین جنجال های تاریخ فوتبال شب گذشته در دیدار صربستان و آلبانی در مقدماتی یورو 2016 رقم خورد، جایی که دیدار دو تیم نیمه تمام ماند.
در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار صربستان و آلبانی در حالی که دو تیم بدون گل مساوی بودند ابتدا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و سپس این درگیری به میان تماشاگران هم کشیده شد. بر اساس گزارش دیلی میل دو کشور آلبانی و صربستان مدتهاست که از لحاظ سیاسی با یکدیگر اختلاف دارند و از سوی یوفا به دلیل جلوگیری از هرگونه درگیری بین هواداران دو تیم، از ورود آلبانیایی ها به ورزشگاه تیم پارتیزان بلگراد جلوگیری شده بود.

در دقایق پایانی نیمه اول، از سوی هواداران آلبانیایی بیرون ورزشگاه، پرچم این کشور همراه با نقشه کشور کوزوو از طریق یک هواپیمای بسیار کوچک بر فراز بازیکنان دو تیم به پرواز در آمد. سطح ارتفاع این هواپیما از زمین بسیار کم بود.

در این لحظه "میترووچ"، بازیکن صربستان با گرفتن پرچم، اقدام به جداکردن آن از هواپیما نمود که این حرکت او با واکنش شدید بازیکنان آلبانی همراه شد. بازیکنان دو تیم در این لحظه با یکدیگر درگیر شده و نیمکت نشینان دو تیم نیز وارد این درگیری شدند. برخی تماشاگران نیز در این لحظه وارد زمین مسابقه شدند.

بدین ترتیب، بازی از سوی داور قطع شد و به دلیل ملتهب بودن جو ورزشگاه، ادامه بازی نیز به دستور داور صلاح دانسته نشد.

درگیری شدیدی که به وجود آمد پای پلیس ضد شورش را هم به میان کشید. به احتمال بسیار فراوان جرائم بسیار سنگینی در انتظار هر دو تیم است به خصوص صربستانی ها. با هم تصاویری از بزرگ ترین جنجال چند سال اخیر فوتبال را می بینیم:















گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
توقف آلمان و پیروزی پرتغال در انتخابی جام ملت‌های اروپا
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد