پای طلایی 2014
اینیستا در این رقابت فشرده، صدها نام از جمله وین رونی، آندره آ پیرلو و تیری آنری را پشت سر گذاشت تا توانست به عنوان نخستین اسپانیایی، و تنها بازیکن 28 ساله، این جایزه را از آن خود سازد.
ممکن است "کریستیانو رونالدو" بتواند جایزه توپ طلایی را به دست بیاورد اما ستاره رئال مادرید در دستیابی به جایزه "پای طلایی" سال 2014 از "آندرس اینیستا" ستاره تیم رقیب یعنی بارسلونا، شکست خورد.

"اینیستا" در این رقابت فشرده، صدها نام از جمله "وین رونی"، "آندره آ پیرلو" و "تیری آنری" را پشت سر گذاشت تا توانست به عنوان نخستین اسپانیایی، و تنها بازیکن 28 ساله، این جایزه را از آن خود سازد.



اینیستا در این جشن که عصر روز دوشنبه در موناکو برگزار شد به همراه همسرش "آنا اَرتیز" حضور یافت و به برندگان سابق این جایزه یعنی "رونالدینیو"، "رایان گیگز" و "زلاتان ابراهیمویچ" ملحق شد تا در جایگاه ویژه حضور یابد و در مراسم گذاشتن اثر پا شرکت کند.



جایزه پای طلایی که بیش از یک دهه است برگزار می شود، تنها یک بار به هر بازیکنی می رسد و به واسطه رأی گیری آنلاین به بازیکن مورد نظر اختصاص می یابد. وی از یک گروه ده نفره از بازیکنان انتخاب شد.

قالب پای اینیستا مانند سایر قهرمانان در سواحل موناکو باقی خواهد ماند.




این بازیکن سی ساله که از سال 1996 برای بارسلونا و در نیوکمپ بازی می کند پس از این مراسم در صفحه شخصی اش در توئیتر نوشت: «بسیار ممنون از همه برای این جایزه... جایزه پای طلایی 2014!»




تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
اینیستا برنده پای طلایی 2014 شد
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد