مدال آوران بازی های آسیایی
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.
قرار است سه شنبه هفته آینده آیین تجلیل از قهرمانان بازی های آسایی برگزار شود. نصرالله سجادی با اعلام این خبر گفت: از تمامی مدال آوران بازی های آسیایی به همراه سرمربیان، مربیان ،کمک مربیان و سرپرستان در مراسمی که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، تقدیر و پاداش های این عزیزان به آنها تقدیم خواهد شد.

سجادی در ادامه گفت: خوشحالیم که وزارت ورزش و جوانان توانسته خوش قول باشد و علاوه بر پرداخت مطالبات مدال آورانی که از سال 90 جوایز و پاداش خود را دریافت نکرده بودند، جوایز و پاداش قهرمانان بازی های آسیایی کره جنوبی را هم بدون تاخیر، روز سه شنبه 29 مهرماه ساعت 15 در مرکز همایش های صدا و سیما به آنان خواهد داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد میزان و نحوه پاداش قهرمانان بازیهای اینچئون افزود: مطابق نظام نامه پرداخت پاداش قهرمانان به برنده مدال طلا 150 سکه طلا، نقره 70 سکه و مدال برنز 40 سکه داده خواهد شد.علاوه بر این از سرمربیان ، مربیان و سرپرستان نیز تقدیر خواهد شد.

سجادی در پایان درباره تقدیر از مدال آوران بازی های پارالمپیک آسیایی هم گفت: با پایان این بازی ها و عبور از ماه های محرم و صفر از این قهرمانان عزیز نیز تجلیل خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بازی‌های آسیایی 2014: پاداش رکوردشکنان بازی‌های آسیایی
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد