برنامه 90
آخرین برنامه مهر ماه 90 شب گذشته مهمان ویژه‌ای داشت و با حاشیه‌های خاصی همراه بود. در این برنامه فرهاد مجیدی حضور پیدا کرد و به سوالات عادل فردوسی‌پور پاسخ داد.
برنامه 90 این هفته‌ ساعت 22:45 شب گذشته روی آنتن رفت. در ابتدای برنامه گزارشی درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی پرتغال پخش شد. تیم ملی در دو دیدار دوستانه خود مقابل استوریل و بنفیکا به میدان رفت و موفق شد در هر دو دیدار به پیروزی برسد.

در بخش دیگر برنامه دیدارهای جام حذفی پخش شد و به حذف تیم‌های بزرگی همچون سپاهان ، فولاد خوزستان، ملوان، صبای قم اشاره شد.

گزارشی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس و بحث‌های حاشیه این تیم پخش شد و به گفته عادل فردوسی‌پور قرار بود، حمید درخشان روی خط برنامه بیاید تا توضیحاتی درباره این حاشیه‌ها ارائه کند اما موبایلش از دسترس خارج شده بود.

مهمان ویژه این برنامه فرهاد مجیدی، ستاره سابق باشگاه استقلال بود که می‌توانید صحبت‌های او را در اینجا بخوانید.

صحبت‌های مجیدی با فردوسی‌پور حاشیه‌های خاصی داشت. در قسمتی از این صحبت‌ها مجیدی خطاب به عادل فردوسی‌پور گفت: یادم هست پدر شما را در دوبی ملاقات کردم و او به من گفت زمان کودکی‌ات با پرچم قرمز به همراه برادرت به ورزشگاه می‌رفتی و پرسپولیس را تشویق می‌کردی. فردوسی‌پور در این باره گفت بله! من در زمان کودکی‌ام پرسپولیسی بودم اما در حال حاضر واقعا برایم هیچ فرقی نمی‌کند چه تیمی پیروز می‌شود.

وقتی که فردوسی‌پور جلد روزنامه‌ خبر ورزشی مربوط به سال 75 را به مجیدی نشان داد که در آن نقل قولی از مجیدی آمده بود مبنی بر این که "هواداران استقلال رخصت، می‌خواهم به پرسپولیس بروم" مجیدی گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم و روزنامه‌ها حاشیه‌سازی می‌کنند. او خطاب به فردوسی‌پور گفت: مگر خود شما همه مطالب روزنامه‌ها را قبول دارید؟! اگر روزنامه‌ها را قبول دارید پس باید مطلبی که درباره دستمزد 500 میلیون تومانی شما نوشته بودند را قبول کنید" عادل در این باره گفت: من این موضوع را قطعا تکذیب می‌کنم. حتی اگر یک دهم مبلغ را نیز درآمد داشتم کلاهم را به هوا می انداختم.

در انتهای برنامه کامران احمدپور ؛ برادر مرحوم ناصر احمدپور روی خط برنامه آمد تا توضیحاتی درباره تیتر روزنامه‌ "خبر ورزشی " در سال 75 ارائه کند.

او در این باره گفت: متاسفم که بعضی‌ها به قشر زحمتکش روزنامه‌نگار توهین می‌کنند. روزنامه‌ خبر ورزشی هیچ زمانی مطلب کذبی را منتشر نکرده است.

در ابتدای این گفت‌وگو فردوسی‌پور به مجیدی گفت که شنیده‌ایم پدر شما پرسپولیسی است که بازیکن محبوب استقلال گفت که پدرش "شدیدا" استقلالی است اما چند دقیقه بعد مجیدی گفت که برای پدر و مادرش قرمز و آبی تفاوتی ندارد. همچنین حرف‌های مجیدی درباره اینکه علیرضا جهانبخش را نمی‌شناسد، دقایقی بعد با واکنش کاربران اینترنتی در فضای مجازی روبه‌رو شد. البته مجیدی در ادامه برنامه از اینکه جهانبخش را نشناخته عذرخواهی کرد ولی گفت که فکر می‌کرده جهانبخش از ایرانی‌هایی است که در خارج از ایران متولد شده است!

مجیدی همچنین با وجود اینکه بارها مصاحبه‌اش با روزنامه خبر ورزشی را بعد از 18 سال تکذیب کرد اما وقتی با توضیح معاون وقت سردبیر این روزنامه روبه‌رو شد گفت که شاید به خاطر جوانی‌اش این حرف را زده اما بعد دوباره گفت که این حرف را نزده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برنامه 90 سراغی از پرسپولیس نگرفت!
شکیرا و پسر پیکه در ورزشگاه نیوکمپ + عکس
دختر علی دایی در افتتاح فروشگاه دایی + عکس
چهره های سرشناس در افتتاح فروشگاه علی دایی + تصاویر
کری‌خوانی بازیگر استقلالی در کنار دایی و همسرش + عکس