زهرا نعمتی
زهرا نعمتی درباره این هدف بزرگ خود می‌گوید: پس از قهرمانی در پاراآسیایی به این فکر هستم که علاوه بر پارالمپیک، سهمیه المپیک ریو را هم بدست آورم و با افراد المپیکی هم رقابت کنم.
قهرمان ریکرو پارالمپیک و پاراآسیایی به فکر کسب سهمیه المپیک ریو است تا به عنوان یکی از نوادر تیروکمان جهان، در هر دو رویداد المپیک و پارالمپیک 2016 مسابقه دهد.

این در حالی است که "اسکار پیستوریوس" قهرمان پارالمپیک دوومیدانی توانست در المپیک لندن در کنار ورزشکاران سالم رقابت کند و توانایی‌های یک ورزشکار معلول را به رخ جهانیان بکشاند.

زهرا نعمتی درباره این هدف بزرگ خود می‌گوید: پس از قهرمانی در پاراآسیایی به این فکر هستم که علاوه بر پارالمپیک، سهمیه المپیک ریو را هم بدست آورم و با افراد المپیکی هم رقابت کنم.

وی پیرامون برنامه آینده خود گفت: پس از بازگشت از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون هدف بزرگم حضور در رقابت‌های تایلند برای کسب سهمیه المپیک و سپس کسب سهمیه پارالمپیک است که امیدوارم با کسب این دو سهمیه بتوانم نماینده شایسته‌ای در مسابقات المپیک و پارالمپیک باشم.

وی در خصوص رقابت خود در بخش ریکرو انفرادی و میکس تیمی ریکرو بازیهای پاراآسیایی، اظهار کرد: به نظر من کسب طلا هم در بخش انفرادی و هم تیمی حق تیم تیروکمان بود، اما به هر صورت عوامل محیطی سبب شد که ما در بخش تیمی نتوانیم به همراه رنجبر به مدال طلا دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای کسب مدال در هر دو بخش تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم و یقین داشتم که در هر دو بخش انفرادی و تیمی می‌توانیم به مدال طلا دست پیدا کنیم، اما متاسفانه در این دوره از رقابت‌ها مختلط شدن کلاس‌ها سبب شد که ما در بخش تیمی تنها به مدال نقره بسنده کنیم.

نعمتی خاطر نشان کرد: در این رقابت‌ها من توانستم رکورد جهان و پارالمپیک را جابجا کنم و به عنوان یکی از پرافتخارترین بانوان کاروان در بخش تیروکمان در آسیا مطرح شوم. البته رکورد آسیا که پیش از این 621 بود در اختیار خود من بود و امروز توانستم این رکورد را به 638 ارتقا دهم و از این بابت بسیار خوشحالم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکیب سی و پنجمین طلای ایران در بازی‌های پاراآسیایی را کسب کرد
سعید معروف در کنار جومونگ + عکس
هدیه خارق العاده اعراب به زلاتان ابراهیموویچ + عکس
بهداد سلیمی در نقش جهان اصفهان + عکس
بیزنس بعدی علی دایی مشخص شد