فردوسی‌ پور
عادل فردوسی‌پور مهم‌ترین برنامه تاریخ 90 را پیش‌رو دارد.
برنامه 90 طی 14 سال به روی آنتن رفتن با چالش‌های زیادی روبرو شد. از جروبحث با چهره‌های سیاسی مانند نماینده مجلس گرفته تا انگشت‌های اتهامی که بارها از سوی داخلی‌ها به سمت او نشانه رفته است.

عادل اما همیشه حمایت مردم را پشت سر خود داشته و این پشتوانه مردمی را مدیون صداقت و عدالت محوری خود بوده است. بارها شده که مربیان، بازیکنان و مدیران او را به رنگی بودن و ... متهم کرده‌اند و برخی پا را فراتر نهاده و تهمت‌های سنگینی به او بستند اما هر یک از این چالش‌ها نه تنها از محبوبیت و حقانیت او نکاست بلکه وجهه بیشتری به او و برنامه‌اش بخشید، چرا که عادل پرچم عدالت را کنار نگذاشت یا در بدبینانه‌ترین حالت سعی کرد کنار نگذارد.

فردوسی‌پور که تاکنون چند صد برنامه را روی آنتن برده، دوشنبه بدون تردید با چالشی بسیار جدی پیش‌روست؛ چالشی به نام حق پخش رقابت‌های لیگ برتر فوتبال. اگر فردوسی‌پور در هفته‌ها و ماه‌های گذشته ماجرای حق پخش را زیرسبیلی رد می‌کرد، این بار دیگر ماجرا جدی است. رقابت‌های هفته دوازدهم با پافشاری فدراسیون فوتبال پخش نشد و او مجبور است به این مساله بپردازد.

برای مردمی که عادت کرده‌اند عادل در برنامه‌اش طرف حق را بگیرد سخت است که ببیند او در برنامه‌اش به دلیل ضوابط سازمانی و دستور از بالا در ماجرای حق پخش طرف صداوسیما را بگیرد؛ صداوسیمایی که در ماجرای حق پخش خود را بی تقصیر می‌داند و معتقد است این مسئولان فدراسیون فوتبال هستند که مردم را از تماشای بازی‌ها محروم کرده‌اند.

فردوسی‌پور بارها برابر مقامات و نهادها ایستاده و به بهانه رد نشدن از خط قرمز حق را لاپوشانی نکرده است.

برای این که مشخص شود فردوسی‌پور برنامه‌اش را در ماجرای حق پخش چگونه پیش خواهد برد و چه جهتی به آن خواهد داد باید یک روز دیگر صبر کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تقدیر از فردوسی‌پور در جشنواره گزارش یک نگرانی + تصاویر
مراسم افتتاحیه رستوران علی دایی + تصاویر
کت و شلوار جدید فرهاد مجیدی + عکس
علی دایی غده اش را عمل کرد + عکس
ستاره والیبال هدیه بسیار گران قیمت گرفت + عکس