دختران فوتبالیست
پریا خلیل‌زاده بیان کرد: در جریان دیدار با تیم استقلال متوجه شدیم یکی از بازیکنان استقلال مشکل هورمونی دارد. ظاهر این بازیکن، مشابه دختران فوتبالیست نیست.
پریا خلیل‌زاده گفت: بازیکنان تیم همیاری عملکرد بسیار خوب و هماهنگی را مقابل تیم استقلال انجام دادند موقعیت‌های بسیاری را به دروازه تیم استقلال ایجاد کردیم. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی ادامه داد: تیم همیاری آذربایجان غربی ضعف دروازه‌بان دارد بازیکن مناسبی در این پست نداریم و برخلاف سایر بازیکنانمان در مقابل استقلال دروازه‌بان تیم همیاری به هیچ عنوان عملکرد رضایت بخشی نداشته است و بسیار ضعیف عمل کرده است.

خلیل‌زاده ادامه داد: بازیکنان تیم همیاری آذربایجان غربی از لحاظ فنی و کیفیتی همسطح بازیکنان استقلال بودند. متاسفانه به‌خاطر دروازه‌بانمان باختیم و سایر بازیکنان در این باخت مقصر نبودند و کوتاهی انجام ندادند. دروازه‌بان تیممان از لحاظ آمادگی فنی و شرایط مطلوب و مناسبی قرار نداشته است.

مربی تیم ادامه داد: میزبانی تیم استقلال مناسب  بوده است فقط محل خوابگاهی برای اسکان تیم همیاری اختصاص دادند بسیار کثیف و از لحاظ امکانات در شرایط پایینی قرار داشته است. خوابگاه تیم همیاری متاسفانه فاقد آب گرم و سیستم گرمایشی بوده است البته در محل خوابگاه تیم همیاری مسابقات کشوری تکواندو نیز در حال برگزاری بوده است همین مسئله آرامش بازیکنان تیم همیاری را بر هم زده است و شرایط برای استراحت بازیکنان تیم فراهم نبوده است.

وی افزود: در دیدار مقابل استقلال هنگام زدن پنالتی تیم استقلال بازیکن دفاع آخرمان را جانشین دروازه‌بان کردیم این مسئله از لحاظ قانونی مشکلی نداشته است.

خلیل‌زاده اظهار داشت: بازیکنان استقلال از لحاظ سلامت جسمانی، شناسنامه نداشتند. یکی از بازیکنان این تیم مشکل هورمونی داشته است این بازیکن بسیار خوب و با کیفیت مقابل تیم همیاری بازی کرده است. وی از لحاظ ظاهر شباهتی به دختران فوتبالیست نداشته است.

مسئولان تیم همیاری آذربایجان غربی در این خصوص اعتراض نامه‌ای تدوین کرده است و به سازمان لیگ ارسال می‌کند. نام این بازیکن را رسانه‌ای نمی‌کنم اما با مدرک و استدلال این مسئله را به مسئولان سازمان لیگ اطلاع‌رسانی می‌کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین معدنی + تصاویر
افتتاح گالری جواهرات همسر علی دایی + تصاویر
ورزشکار زن در تیم مردان + عکس
کودکی فرزاد و فرهاد مجیدی + عکس
تقدیر از فردوسی‌پور در جشنواره گزارش یک نگرانی + تصاویر