دفاع کی‌روش از وینگادا
دفاع جانانه کارلوس کی‌روش از نلو وینگادا تصمیم‌گیری درباره ماندن یا رفتن او را به چهارشنبه موکول کرد.
در حالی که اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال با برگزاری چندین جلسه درباره تصمیم‌گیری برای کادرفنی تیم ملی فوتبال امید تقریبا موافق قطع همکاری فدراسیون با نلو وینگادا سرمربی این تیم شده بودند اما حضور کارلوس کی‌روش در نشست امروز کمیته فنی و دفاع قاطع او از عملکرد مربی پرتغالی تصمیم‌گیری درباره وینگادا را به جلسه چهارشنبه هیات رییسه موکول کرد.

اعضای کمیته فنی چون مرتضی محصص، محمداحسانی، فریدون معینی و هومن افاضلی در حالی از نشست امروز خارج شدند که هیچ کدام نظر قاطعی درباره ماندن یا رفتن وینگادا نداشتند اما این در شرایطی است که پیش از مسئولیت گرفتن حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید، این کمیته با تداوم همکاری وینگادا به شرط تقویت کادرفنی‌اش موافقت کرده بود اما بعد از حضور کاشانی نظر برخی از اعضا برگشت و آنچه عنوان می‌شد، نظر مخالف اکثریت اعضای این کمیته بود اما اکنون کی‌روش روی نظرات اعضا تاثیر دوباره گذاشته است. کی‌روش در این جلسه به صراحت عنوان کرد شما از وینگادا برنامه‌ریزی برای صعود به المپیک را خواسته بودید نه موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون ضمن اینکه این مربی برای برگزاری تمرین‌ها و اردوهای تدارکاتی با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

نظر غیر رسمی برخی از اعضای کمیته فنی این بود که کار به سمت قطع همکاری قطعی با وینگادا پیش می‌رفت اما کی‌روش برخی نظرات را تغییر داد هرچند او دلایل بعضی اعضای کمیته درباره عملکرد نه چندان مطلوب وینگادا را هم پذیرفت.

در نهایت تصمیم‌گیری قطعی درباره ماندن یا رفتن وینگادا به جلسه چهارشنبه هیات رییسه موکول شده و قرار است نظرات اعضای مجمع طی گزارش مکتوبی در اختیار اعضای این هیات قرار گیرد تا آن‌ها نظر کامل‌شان را درباره وینگادا بدهند.

قطع همکاری با وینگادا غرامت 60 هزار دلاری را برای فدراسیون به همراه دارد. ضمن اینکه این مربی 90 هزار دلار از دستمزدش را هم طلبکار است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
کاشانی مدیر تیم امید شد
افتتاح گالری جواهرات همسر علی دایی + تصاویر
ورزشکار زن در تیم مردان + عکس
کودکی فرزاد و فرهاد مجیدی + عکس
تقدیر از فردوسی‌پور در جشنواره گزارش یک نگرانی + تصاویر