گواردیولا
پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ، پس از این که به خطوط زمین فوتبال نزدیک شد، از سوی داور چهارم بازی که یک خانم بود، تذکر گرفت.
"پپ گواردیولا" که تیمش بازی در مقابل اشتوتگارت را مانند بازی با مونشن گلادباخ با تساوی 0-0 به پایان رساند، بسیار عصبی شده بود. اما عصبانیت گواردیولا زمانی بیشتر شد که "گرانیت جاکا" بازیکن مونشن گلادباخ سعی کرد با تمارض، بازی را متوقف سازد.

گواردیولا که به وضوح نگران بود سه دقیقه وقت اضافه به هدر رود یا باعث باخت تیمش شود، بدون معطلی به سراغ داور چهارم رفت تا با او برای گرفتن وقت اضافه بیشتر حرف بزند.
"اشتین هاوس" که در هامبورگ پلیس است، در بوندس لیگای آلمان داوری می کند؛ وی پس از رفتارهای گواردیولا به او تذکر داد.



مربی کاتالانی پس از تذکر مجدداً به سمت داور بازگشت و دست خود را دور کمر او حلقه زد. داور سی و پنج ساله به شدت گواردیولا را کنار زد و به تماشای بازی ادامه داد. توهین و برخورد فیزیکی مربی بایرن با داور می تواند جریمه و تنبیه های متعددی از سوی دادگاه فوتبال آلمان، برای او در پی داشته باشد.



حتی اگر گواردیولا تنبیه نشود، این حرکت او مورد انتقاد دوستان و همکارانش قرار خواهد گرفت.
رسانه های اجتماعی به سرعت این رفتار گواردیولا را انعکاس دادند، بسیاری از آنها در تشریح ماجرا نوشتند، مربی اهل کاتالان "چهره واقعی" خود را نشان داده است.



گواردیولا در توجیه رفتار خود می گوید، از او خواسته به دلیل تظاهر جاکا به مصدومیت، وقت اضافه بیشتری بگیرد. وی گفته است: «من زمان بیشتری می خواستم اما او گفت "نه"، ما این کار را نمی کنیم».


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
گواردیولا و همسرش در جشن اکتبر+ تصاویر
نتیجه دیدار استقلال و صبا
عکس جدید دختر علی کریمی
مدال آوران المپیک در کنار همسرانشان + عکس
حمله یک پینگ پنگ باز به علی دایی