آچربی
فرانچسکو آچربی پس از شکست دادن سرطان در بازی با آلبانی برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت.
ایتالیا سه‌شنبه شب در دیداری دوستانه موفق شد با یک گل آلبانی را شکست دهد. لاجوردی‌پوشان در این دیدار "فرانچسکو آچربی" را در ترکیب خود داشتند که در سال 2013 دچار سرطان شد. آچربی البته خیلی زود این بیماری مهلک را شکست داد تا بار دیگر به فوتبال بازگردد و "آنتونیو کونته" نیز او را برای بازی دوستانه با آلبانی به اردوی آتزوری دعوت کند.

این مدافع 26 ساله که سابقه بازی برای میلان را در اختیار دارد از بازگشت به فوتبال بسیار خوشحال است. او به خبرنگاران گفت: دوران خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی خوشحالم که بار دیگر فوتبال بازی می‌کنم. این یک افتخار بزرگ برای من است و باید از آنتونیو کونته سرمربی تیم تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشت.

آچربی ادامه داد: این بازی سقف آرزوهای من در تیم ملی ایتالیا نیست. به اهداف بزرگی فکر می کنم که در حال حاضر نمی‌توانم آن را بگویم. تا زمانی هم که به این اهدافم نرسم راضی نخواهم بود. در روزهای گذشته خیلی سخت تلاش کردم. وقتی می‌خواهید به هدفتان برسید باید سخت تلاش کنید و از کاری که می‌کنید لذت ببرید. اگر انگیزه موفقیت نداشته باشید نمی‌توانید پیشرفت کنید و به اهدافتان برسید.

ایتالیا پس از جام جهانی برزیل نتایج خوبی کسب کرده است و با بردی که برابر آلبانی به دست آورد، روند شکست ناپذیری خود را به عدد 6 رساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
وزنه زدن احتمال ابتلا به سرطان را می‌کاهد
فتوشوت های پسر بکام برای مجله نیویورک تایمز + تصاویر
غذای رژیمی فردوسی پور! + عکس
فندق خانم مدافع پرسپولیس + عکس
مهاجم پرسپولیس در حال آشپزی + عکس