پیست اسکی دیزین
دبیر فدراسیون اسکی با اعلام این خبر که قیمت بلیت پیست اسکی دیزین حدود 75 هزار تومان خواهد بود، گفت: با توجه به شرایط جوی موجود امیدی به بازگشایی پیست بین‌المللی دیزین در روزهای اخیر نیست.
علی عمران سولقانی گفت: قرار بود در هفته گذشته پیست افتتاح شود اما هواشناسی با پیش بینی‌های دقیق خود کار ما را سخت کرده و به همین دلیل امکان مشخص کردن تاریخی دقیق برای بازگشایی پیست دیزین در سال جاری وجود ندارد.

وی افزود: در برخی روزها که هواشناسی شرایط آب و هوایی را در ارتفاعات برفی عنوان کرده، هوا بسیار خوب و آفتابی بود و این رویه ما را در اعلام روزی مشخص برای راه افتادن پیست معذور ساخته است!

سولقانی ادامه داد: اکنون برخی نقاط پیست برف مناسبی ندارد و باید منتظر بمانیم تا در روزهای پیش رو و با بارش برف مناسب بتوانیم پیست را بازگشایی کنیم.

وی ادامه داد: احتیاج به یک متر برف داریم تا با کوبیدن آن پیست دیزین برای اسکی کردن شرایط مناسبی پیدا کند، در ارتفاعات میزان بارش ها خوب بوده است اما در برخی نقاط مناسب نبوده است.

سولقانی در خصوص تعرفه جدید بلیت استفاده از این پیست نیز گفت: طبق مجوز هیات دولت بلیت استفاده از این مجموعه در سال جاری با افزایشی 20 تا 23 درصدی همراه خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: در سال 92 بلیت استفاده از این مجموعه برای یک روز 60 هزار تومان بوده است که با این افزایش در سال جاری به رقمی در حدود 75 هزار تومان خواهد رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیست اسکی توچال چراغ خاموش افتتاح شد!
فتوشوت های پسر بکام برای مجله نیویورک تایمز + تصاویر
غذای رژیمی فردوسی پور! + عکس
فندق خانم مدافع پرسپولیس + عکس
مهاجم پرسپولیس در حال آشپزی + عکس