تسلیت کی‌روش
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفت.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با ابراز تاسف و ناراحتی از درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی، این ضایعه را به جامعه ورزشی و خانواده این پیشکسوت تسلیت گفت.

پیام تسلیت بهرام افشارزاده

مدیرعامل استقلال در پیامی در گذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفت.

در پیام افشارزاده آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسطوره بی ادعای باشگاه استقلال و تیم ملی دردی بزرگ بود که رخ داد. غلامحسین مظلومی مردی بود که برای فوتبال این مملکت زحمت کشید و خدمات بزرگ ایشان به ورزش ایران غیرقابل چشم پوشی است. باشگاه استقلال همواره خودش را به زحمات امثال او مدیون می داند و می داند که هیچ گاه جای خالی امثال مظلومی در فوتبال ایران پر نخواهد شد. مشی پهلوانی مظلومی چیزی بود که او را از خیلی ها متمایز می کرد.

نگاهی به آمار درخشان مظلومی در فوتبال ایران این درد و غصه را بیشتر می کند که چرا ما از وجود امثال او بی بهره شده ایم و امیدوارم که خداوند بزرگ، این پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران را در کنار ائمه اطهار جای دهد. بی شک باشگاه استقلال و فوتبال ایران مردی مثل او را فراموش نمی کند.

اینجانب این مصیبت وارده را به جامعه بزرگ ورزش کشور، هواداران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن مرحوم خصوصا همسر محترمه، فرزندان عزیز و اخوان محترم ایشان آرزوی صبر جزیل دارم.

فدراسیون فوتبال نیز در پیامی به خانواده بزرگ ورزش فوتبال درگذشت مظلومی را تسلیت گفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
غلامحسین مظلومی درگذشت
گردش شبانه جرارد به همراه همسرش + تصاویر
تیپ عجیب و منشوری پیام صادقیان + عکس
تسلیت دختر کره‌ای برای پاشایی + عکس
جسد شادی سرخیل چگونه پیدا شد + تصاویر