مراسم یادبود مظلومی
قبل از برگزاری مسابقه استقلال و پرسپولیس مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و همچنین یادبود غلامحسین مظلومی برگزار شد.
مراسمی برای عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) در ورزشگاه آزادی برگزار شد. همچنین مراسم سینه زنی برگزار شد.

همچنین پس از ورود بازیکنان دو تیم به زمین برای گرم کردن بدن های خود، مراسم یادبودی برای زنده‌یاد غلامحسین مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال برگزار شد. اعضای دو تیم با حلقه زدن در دایره وسط زمین به عزاداری پرداختند.

در جایگاه هواداران پرسپولیس و استقلال پرچم‌های بزرگی به رنگ قرمز و آبی به اهتزاز درآمد که باعث شور و هیجانی در بین تماشاگران شد.

زمانی که بازیکنان دو تیم قصد ورود به ورزشگاه را داشتند و تصویر آن‌ها از اسکوربرد ورزشگاه پخش می‌شد، هواداران حاضر در ورزشگاه با شعارهایی آن‌ها را تشویق کردند.

هواداران استقلال تک تک بازیکنان این تیم را صدا می‌کردند و آن‌ها را مورد تشویق قرار دادند. بازیکنان هم به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخ دادند.

هواداران پرسپولیس پرچم بزرگی در دست داشتند که روی آن 6 ستاره نقش بسته بود و آن‌ها با تشویق بازیکنان تیم پرسپولیس به سرخ‌پوشان روحیه می‌دادند.

در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی شاهین بیانی، محمد پنجعلی و احسان علیخانی حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و همین طور بهروز منتقمی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در کنار سیدحسین هاشمی، استاندار تهران با حضور در ورزشگاه آزادی از جایگاه CIP این ورزشگاه دربی 79 را از نزدیک تماشا می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیام صادقیان دربی را از دست داد
احسان حدادی بر سر مزار مرتضی پاشایی + عکس
پسر سید حسن خمینی در مراسم افتتاح رستوران قلعه نویی + عکس
شام غریبان استقلالی ها در رستوران امیر قلعه نویی + تصاویر
نخستین زن آسیایی تیم ملی کریکت انگلستان در رادیو بی بی سی + عکس