کوبی برایانت
کوبی برایانت از بازیکنانی که قراردادهایی با قیمت پایین‌تر می‌بندند و به تیم‌ها تخفیف می‌دهند، انتقاد کرد.
ستاره لس‌آنجلس لیکرز و لیگ NBA در سال‌های اخیر به دلیل قراردادهای گرانقیمت خود مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است. در حالی که ستارگانی همچون "دیرک نوویتسکی" به تیم‌های شهر خود تخفیف زیادی به هنگام بستن قرارداد داده‌اند.

"برایانت" اخیرا در اظهارات خود اعلام کرد، این دیگر بازیکنان هستند که اشتباه می‌کنند. آنها مقدار زیادی از درآمد خود را می‌بخشند و آن را در جیب صاحبان تیم‌ها می‌گذارند.

برایانت در مصاحبه اخیر خود بازیکنانی را که به دلیل فشار عمومی در قراردادهای خود تخفیف می‌دهند، سرزنش کرد: این کار برای راحت‌تر شدن کار گردانندگان بسکتبال انجام می‌شود تا راحت‌تر به برد برسند. این کار ایده خوبی نیست.

"میشل رابرتز" رییس انجمن بازیکنان نیز دیگر این شرایط را تحمل نخواهد کرد. متاسفانه اطلاعات مربوط به قراردادها و حقوق بازیکنان راحت‌ در دسترس مردم و هواداران قرار می‌گیرد. در حالی که حقوق تیم اجرایی و سودهایی که در حاشیه بسکتبال به تیم‌ها می‌رسد، بر همه پوشیده است. این مساله باعث می‌شود هواداران به بازیکنان انتقاد کنند و در عین حال با این کار حامی صاحبان تیم‌ها باشند.

"نوویتسکی" قرارداد سه ساله خود را با تخفیف زیاد حدود 25 میلیون دلار بست. یعنی او امسال تنها هشت میلیون دلار دریافت می‌کند. او این تصمیم را به دلیل انتقادات زیاد گرفت. او در این باره گفت: من می‌خواهم در یک تیم خوب بازی کنم. می‌خواستم سال‌های آخر فعالیت حرفه‌ای را در یک تیم با سطح بالا بازی کنم. "مارک کوبان" نیز در حمایت از نوویتسکی گفت: همه بازیکنان و همه صاحبان تیم‌های NBA با پول انگیزه پیدا نمی‌کنند.

پیشنهاد مالی لیکرز به "کارملو آنتونی" برای متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم نشان می‌دهد که این تیم اجازه پرداخت حقوق بیشتری را به یک ستاره داشته است. با این حال هنوز طرفداران بسکتبال به دنبال حقوق ستارگانی همچون نوویتسکی و دونکن هستند. در این شرایط واضح است که تماشاگران به قرارداد 23 میلیون دلاری برایانت انتقاد می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ادامه باخت‌های لیکرز در NBA
کریستیانو رونالدو و پسرش در کنار درخت کریسمس + عکس
کری مهراوه شریفی نیا برای استقلالی‌ها + عکس
ستاره پرسپولیس در دربی به یاد مرتضی پاشایی + عكس
حواشی دربی 79 + تصاویر