تمجید گواردیولا از مسی
برای اینکه یک رکورد ورزشی شکسته شود چقدر طول می کشد؟ 600 سال؟!
"لیونل مسی" به تازگی با سبقت از رکورد گلزنی "تلمو زارا" در صدر برترین گلزنان تاریخ لالیگا قرار گرفته است. مسی تا امروز 253 گل به ثمر رسانده است این در حالی است که او تا پیش از دیدار با سویا با 250 گل پشت سر تلمو زارای 252 گله قرار داشت. مسی در دیدار با سویا که با پیروزی پنج بر یک بارسلونا همراه بود هت تریک کرد. این رکورد زارا پس از 50 سال شکسته شد.

"پپ گواردیولا" سرمربی اسبق بارسلونا که اکنون هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد با تمجید از مسی اظهار داشت مدت زمان زیادی طول می کشد تا بازیکنی روی دست مسی بیاید.

وی در اینباره گفت: رکورد زارا واقعا دست نیافتنی به نظر می رسید. نیم قرن بود این رکورد دست نخورده بود و بسیاری گمان می کردند رکورد زارا جاودانه است اما مسی غیرممکن را ممکن کرد.

گواردیولا افزود: از من می پرسید چقدر طول می کشد رکورد مسی شکسته شود، نمی دانم شاید بیشتر از 600 سال! رکورد مسی چیزی نیست که به همین زودی شکسته شود. او باز هم رکورد خود را بهبود می دهد از طرفی به غیر از رونالدو هیچ بازیکن دیگری به مسی حتی نزدیک هم نیست.

وی خاطرنشان کرد: جدایی مسی از بارسلونا اصلا مطلوب نیست زیرا هنوز موفقیت های زیادی در پیش رو دارد. این خیلی خوشحال کننده است اگر وی در بارسلونا با فوتبال وداع کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
کاریکاتور: سبقت مسی از تلمو زارا
حواشی دربی 79 + تصاویر
کریستیانو رونالدو و پسرش در کنار درخت کریسمس + عکس
کری مهراوه شریفی نیا برای استقلالی‌ها + عکس
ستاره پرسپولیس در دربی به یاد مرتضی پاشایی + عكس