ونگر
سهام‌دار روس آرسنال به سرمربی فرانسوی این تیم در خصوص مشکلات اخیر توپچی‌ها و رفع آنها هشدار داد.
در پی شکست خانگی اخیر آرسنال برابر منچستریونایتد و دورتر شدن توپچی‌ها از جمع مدعیان بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس فشار بیشتری از سوی رسانه‌ها و هواداران بر "آرسن ونگر" سرمربی فرانسوی قرمزپوشان لندن آورده می‌شود. اکنون "علیشیر عثمانوف"، دومین سهامدار 65 ساله باشگاه که پس از "استن کروئنکه" بیشترین سهام توپچی‌ها را در اختیار دارد نیز به صف منتقدان ونگر پیوسته است.

به نظر عثمانوف برای ونگر سخت است که اشتباهاتش را بپذیرد و باید قبول کند که تیمش به خرید مهره‌هایی جدید برای تقویت تمام پست‌ها نیاز دارد و او باید در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه دست به کار شود چون در غیر این صورت توپچی‌ها همچنان توان رقابت با ابرقدرت‌های فوتبال اروپا را نخواهند داشت. این در حالی است که آرسنال در بازار تابستان بودجه‌ای 95 میلیون یورویی را صرف خرید بازیکنان جدید کرد.

عثمانوف در گفت‌وگو با شبکه CNBC اظهار داشت: نظر من که می‌خواهم خیلی صریح آن را اعلام کنم این است که ما باید تمام پست‌های خود را تقویت کنیم تا در انگلیس به سطح تیم‌هایی مانند چلسی و منچسترسیتی برسیم و در اروپا همسطح تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و ... شویم.

عثمانوف با اشاره به شکست اخیر تیمش برابر شیاطین سرخ که فاصله آنها با چلسی صدر جدولی را به 15 امتیاز افزایش داد و ضعیف‌ترین شروع توپچی‌ها در 32 سال گذشته را رقم زد در پاسخ به این سؤال که آیا آرسن ونگر همچنان باید سرمربی آرسنال باشد، خاطرنشان کرد: اول از همه باید بگویم که من در این رابطه هیچ کاره هستم. وضعیت عجیبی است چون دومین سهامدار بزرگ باشگاه که یک سوم از سهام تیم به او تعلق دارد در مورد هیچ چیز نمی‌تواند تصمیم بگیرد و این مأیوس کننده است، اگرچه من برای رئیس باشگاه احترام فراوانی قائلم.

وی ادامه داد: در مورد آرسن ونگر هم باید بگویم که او یکی از بهترین مربیان دنیاست و نه فقط اروپا با این حال ما در زبان روسی ضرب المثلی داریم که می‌گوید «بام فقط می‌تواند روی سر یک پیرزن فرو بریزد». هر کسی ممکن است اشتباه کند اما همان طور که می‌دانید بالاتر رفتن سن، انسان را برابر پذیرش اشتباهاتش مقاوم‌تر می‌کند. شاید این اشتباهی است که او دارد مرتکب می‌شود. کسانی که قهرمان می‌سازند خودشان هم باید قهرمان باشند.

سهام‌دار توپچی‌ها خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم که آرسنال رویایی است که گاهی اوقات شبیه به یک سراب می‌شود و گاهی اوقات یک درد. تیم پتانسیل موفق شدن را دارد اما در آن خبری از ارزیابی انتقادی اشتباهات نیست و ما باید این را بپذیریم چون هیچ نابغه‌ای نمی‌تواند نبوغش را حفظ کند اما اشتباهاتش را نبیند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
آمار افتضاح ونگر
بنز خوش رنگ سرمربی پرسپولیس + عکس
کری امیر محمد برای استقلالی ها + عکس
اتفاقات باور نکردنی در فوتبال بانوان ایران
فوتبال بازی کردن نیلسون با دخترش + عکس