هت‌تریک شجاعی
الشحانیه دست به کار بزرگی زد و توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود تیم پر ستاره السد را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. شجاعی در این دیدار سه بار برای تیمش گلزنی کرد. این نخستین هت‌تریک او در لیگ قطر است.
در ادامه هفته چهادهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد که در آن تیم صدرنشین السد در خانه خود از تیم بحران زده الشحانیه پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک الشحانیه به پایان رسید. در این دیدار مهرداد پولادی و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی الشحانیه در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

در این دیدار السد تیم برتر میدان بود و توپ و میدان را در اختیار داشت اما در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان نیمه نخست بازی بودند مسعود شجاعی با یک ضربه سر دروازه السد را باز کرد تا الشحانیه در این دیدار پیش افتد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم السد سراپا حمله شده بود اما این مسعود شجاعی بود که بار دیگر دروازه السد را باز کرد تا ستاره نخست این دیدار باشد. السد بعد از دریافت این دو گل بار دیگر به بازی هجومی روی آورد. در دقیقه 80 الشحانیه 10 نفره شد اما بار دیگر در دقایق پایانی این بار هم توسط شجاعی به گل رسید. "نذیر بلحاج" در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را برای السد جبران کرد تا بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود الشحانیه به پایان رسید و شکستی تلخ برای السد رقم خورد.

شجاعی در دقایق پایانی بازی از بازی تعویض شد. الشحانیه با این پیروزی 12 امتیازی شد اما در همان رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست العربی با دژآگه
رونمایی از ماشین شیک پسر قلعه نویی + عکس
نیکول شرزینگر با لباس های گربه در کنار قهرمان فرمول یک + تصاویر
دختری با لباس مردانه در استادیوم فوتبال + عکس
درگیری‌ برای گرفتن عکس یادگاری با قلعه نویی + عکس