آخرین برنامه 90
آخرین برنامه 90 قبل از شروع جام ملت‌های آسیا شب گذشته پخش شد.
برنامه 90 این هفته‌ ساعت 22:30 شب گذشته (دوشنبه) روی آنتن رفت. این برنامه آخرین برنامه 90 قبل از جام ملت‌های آسیا بود، زیرا این برنامه قرار است با تعطیلات لیگ برای مدت کوتاهی تعطیل شود و با آغاز نیم فصل دوم مجددا روی آنتن برود.

سوال پیامکی برنامه به نتیجه‌ تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اختصاص داشت، در این برنامه از بینندگان 90 سوال شده بود که از میان "حضور ایران در فینال"، "حضور در رده بندی"، "حضور در مرحله یک چهارم نهایی " و "حذف از مرحله گروهی" یک گزینه را انتخاب کنند که در نهایت بینندگان 90 با 37 درصد آرا به حضور ایران در فینال مسابقات رای دادند.

در ابتدای برنامه گزارشی درباره دروازه‌بان های پرسپولیس پخش شد. در این گزارش عملکرد نیلسون کوریا و سوشا مکانی به دقت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد آنها نسبت به فصل گذشته افت چشمگیری داشته‌اند.

در بخش دیگری از برنامه گفت و گوی حمیدرضا صدر با حشمت مهاجرانی که در ورزشگاه امجدیه صورت گرفته بود، پخش شد.

در این گزارش مهاجرانی از خاطرات خود در ورزشگاه امجدیه گفت و درباره حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا با یک تغییر روش به میدان خواهد رفت.

جنجال در یکی از مسابقات فوتبال دسته دو کشور موضوع قسمت بعدی برنامه بود. در بازی‌ میان تیم‌های کارون خوزستان و آلومینیوم اراک درگیری شدیدی میان عوامل دو تیم صورت گرفت و عادل فردوسی‌پور با آوردن مسئولان این تیم‌ها روی خط از آنها خواست تا توضیحاتی درباره این درگیری ارائه کنند.

سپس غلامرضا بهروان روی خط آمد و درباره این درگیری، اظهار کرد: این مساله در فوتبال ما جای تاسف دارد. ما فوتبال بازی نمی‌کنیم تا شاهد مسائل غیر اخلاقی باشیم. البته باید بگویم که عملکرد نیروی انتظامی در این بازی فوق‌العاده‌ ضعیف بود، آنها با تعداد کمی در ورزشگاه حضور داشتند و نتوانستند این مساله را کنترل کنند.

در ادامه آیتمی پخش شد که تیم شموشک نوشهر که برای برپایی اردو به شهریار رفته بود، پس از پایان اردوی هفت روزه بدون پرداخت هزینه هتل این محل را ترک کرده بود. فردوسی‌پور با آوردن مالک باشگاه شموشک روی خط از او خواست تا درباره این موضوع توضیح دهد.

پورکلهر در این باره گفت: ما از طرف آقای گروسی که نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی هستند، به این شهر دعوت شدیم. بنابراین طبق آداب و رسوم فکر می‌کردیم که تمام هزینه‌های ما را آنها پرداخت می‌کنند.

در ادامه گروسی هم روی خط آمد و گفت: ما محل اسکانی برای تیم شموشک در نظر گرفته بودیم اما آنها خواستند به هتل بروند، بنابراین خودشان باید هزینه‌ها را بپردازند.

در برنامه 90 این هفته‌ آنالیز دقیقی از دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران پخش شد. در این آنالیز مشخص شد که این دیدار زیباترین دیدار این فصل فوتبال ایران بوده است. در این بازی هر کدام از تیم‌ها نزدیک به 300 پاس ارسال کردند. در این آنالیز مشخص شد تیرک دوم همیشه نقطه ضعف آبی پوشان تهرانی بوده است.

در بخش انتهایی برنامه مناظره‌ ناتمام هفته‌ گذشته ادامه یافت. غلامرضا رفیعی و هوشنگ نصیرزاده به استودیو 90 آمدند تا ادامه صحبت‌های خود را مطرح کنند. رفیعی در ابتدا با اشاره به برنامه هفته‌ گذشته اظهار کرد: آیین‌نامه کمیته‌ انضباطی به تصویب مجمع نرسیده است و رسمیت ندارد.

او همچنین با ارائه مدارک و مستنداتی اضافه کرد: تصویب این آیین‌نامه در مجمع طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به امضای ناظران جلسه برسد اما صادق درودگر که یکی از ناظران آن جلسه بود، این مصوبه را امضا نکرده است.

در ادامه هوشنگ نصیرزاده گفت: من خودم شخصا در آن جلسه صحبت کرده‌ام و پیش از جلسه هم آیین‌نامه را به اعضا داده بودم. طبق اساسنامه نیازی نبود آیین‌نامه به تصویب مجمع برسد و باید فقط به تصویب هیات رییسه می‌رسید اما با توجه به این که در تاریخ اجرای آیین‌نامه مشکل داشتیم، تصمیم گرفتیم آن را در مجمع مطرح کنیم. مجمع عمومی فدراسیون فوتبال 75 عضو دارد و فقط 10 نفر اعضا که از جلسه بیرون رفته بودند این آیین‌نامه را امضا نکردند. پس بنابراین این آیین‌نامه رسمیت دارد.

در ادامه غلامرضا رفیعی با ارائه دلایل و مستنداتی صحبت‌های نصیرزاده را رد کرد و نصیرزاده هم در این زمینه گفت: من فقط می‌گویم متاسفم. من و شما اگر تا فردا هم بحث و جدل داشته باشیم به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، زیرا شما می‌خواهید حرف خودتان را بزنید. سه نفر برای شمارش آرا و سه نفر برای نظارت در آن جلسه انتخاب شدند که در این میان پنج نفر مصوبه را امضا کرده‌اند.

در میان این گفت و گو منصور قنبرزاده هم روی خط برنامه آمد و اظهار کرد: صورت های مالی نیز به تصمیم مجمع نرسیده است و درباره صحبت‌های نصیرزاده هم توضیحاتی را ارائه کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
آنالیز استقلال در برنامه 90
کریس رونالدو در کنار مادرش + عکس
کلیپس در فوتبال بانوان دردسرساز شد!
قهرمان کشتی جهان در حال واکس زدن کفش زائران + عکس
فابرگاس و همسرش آماده جشن کریسمس + عکس