منچستریونایتد
وین رونی اصرار دارد که تیمش این فصل به قهرمانی می رسد!
"وین رونی" اصرار دارد که منچستریونایتد در اولین فصل حضور "فن خال" می تواند به قهرمانی در لیگ برتر انگلستان دست یابد.

مرد هلندی در همان ابتدای حضور از تابستان امسال وعده داد منچستریونایتد که هم اکنون از تمام لیگ های اروپایی دور مانده، در میان چهار تیم نخست لیگ برتر قرار گیرد، البته وی هشدار داده که ممکن است این فرایند تا سه سال باقی مانده از قرارداد او با منچستر طول بکشد.

منچستریونایتد که رکوردار بیست قهرمانی در لیگ برتر است، روز یکشنبه به ششمین پیروزی متوالی خود با نتیجه 0-3 در مقابل لیورپول دست یافت، به دنبال این پیروزی ها، "رونی" اعلام کرده است که منچستریونایتد می تواند با  منچسترسیتی و چلسی رقابت کند.

او در این باره می گوید: «ما باید به این باور برسیم که می توانیم قهرمان شویم. ما هم اکنون هشت امتیاز عقب هستیم و در دوره پرفشاری به سر می بریم. اگر ما بتوانیم بازی های مان را با پیروزی به پایان برسانیم و اگر سایر تیم ها نتایج بدی کسب کنند، هیچ چیز غیرممکن نیست. ما باید روند پیروزی های مان ادامه دهیم و امیدوار باشیم که به صدر جدول برسیم».

مهاجم تیم منچستر ادامه داد: «ما تیم باانگیزه ای داریم. همه به یکدیگر روحیه می دهند. همه ما می خواهیم پیروز شویم، همه ما می خواهیم موفق شویم. تمام تلاش مان را نیز در این مسیر به کار خواهیم بست».

رونی معتقد است این نشانه خوبی است که منچستر علی رغم این که در بهترین شرایط خود قرار ندارد، به پیروزی دست می یابد و بر این باور است که تیمش به اندازه کافی تجربه قهرمانی دارد تا بداند چگونه می تواند بار دیگر آن را به دست بیاورد».

رونی در پیروزی تیمش مقابل لیورپول نقش بسیار مهمی داشت و معتقد است که این بازی می تواند نقطه آغازی برای تحول او در رسیدن به اوج حرفه ای اش باشد.

او می افزاید: «این یک سیستم متفاوت و جدید برای من است اما من پیشتر هم از آن استفاده کرده بودم. من در سال آینده می توانم بیشتر به خودم کمک کنم. احساس می کنم که می توانم مانند گذشته خوب باشم و سال های آخر فوتبالم را بسیار عالی به پایان برسانم».

رونی و هم تیمی هایش در منچستریونایتد دوشنبه شب دومین جشن کریسمس این فصل شان را در کنار هم در یک رستوران برگزار کردند. رونی کاپیتان تیم و سایر بازیکنان مسئولیت سازمان دهی هر دو جشن را بر عهده داشتند.














تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
پیروزی منچستر‌یونایتد بر لیورپول
آرزوی علی دایی برای علی کریمی
علی دایی به دیدار کودکان مبتلا به ایدز رفت + عکس
معروف ترین ورزشکاران در برج العرب + تصاویر
ستاره سابق رئال مادرید در کنار تیم هنرمندان + تصاویر