فان‌خال
لوئیس فان خال معتقد است نباید به عنوان مربی سال هلند در سال 2014 انتخاب می شد چرا که مربیان بهتر از او در این سال بودند.
مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال هلند در سال 2014 برگزار شد و "آرین روبن" به عنوان بهترین بازیکن و "لوئیس فان خال" به عنوان برترین مربی انتخاب شدند.

لوئیس فان‌خال پس از انتخاب به عنوان برترین مربی سال هلند گفت: احساس دوگانه ای دارم. خیلی خوشحالم به این افتخار بزرگ دست یافتم آن هم پس از این که توانستم هلند را به مقام سوم جام جهانی برسانم ولی خودم را شایسته این عنوان نمی‌دانم. مربیان زیاد و موفقی در هلند هستند که توانستند ورزشکاران خوبی را آماده کنند. خیلی از این مربیان در بازی های المپیک حضور داشتند و افتخارات زیادی را کسب کردند. اینکه من به عنوان برترین مربی انتخاب شدم به خاطر عملکرد من نبود که به خاطر رسانه ها بوده است که همیشه توجه بیشتری به فوتبال دارند. در چند روز گذشته فشار کاری در تیمم بسیار بالا رفته است و به همین خاطر ابتدا قرار بود در این مراسم حضور نداشته باشم ولی چون یکی از نامزدهای برترین مربی سال شدم تصمیم گرفتم تا در این مراسم حضور داشته باشم.

سرمربی لاله‌های نارنجی گفت: در جام جهانی بازی های خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم. از همان ابتدا در گروهی سخت قرار گرفته بودیم ولی توانستیم با 3 پیروزی به مرحله بعد راه یابیم. ما در جام جهانی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. در مرحله نیمه نهایی برابر آرژانتین در ضربات پنالتی شکست خوردیم که خیلی به شانس بستگی دارد. تیمم در برزیل شکست نخورد و به نظرم یکی از تیم‌های خیلی خوب جام بود. شاید کمی شانس باعث می شد تا با عنوان قهرمانی به خانه بازگردیم.

تیم ملی هلند به عنوان تیم برتر سال و آرین روبن نیز به عنوان برترین ورزشکار هلند در سال 2014 انتخاب شدند تا تمام جوایز برترین‌های سال ورزش هلند را فوتبالی‌ها درو کرده باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
آرین روبن ورزشکار سال هلند شد
آرزوی علی دایی برای علی کریمی
علی دایی به دیدار کودکان مبتلا به ایدز رفت + عکس
معروف ترین ورزشکاران در برج العرب + تصاویر
ستاره سابق رئال مادرید در کنار تیم هنرمندان + تصاویر