بزرگداشت سیروس قایقران
مراسم بزرگداشت زنده یاد سیروس قایقران با حضور هواداران باشگاه ملوان، پیشکسوتان این باشگاه و مسوولان بندرانزلی برگزار شد.
مراسم بزرگداشت سالروز تولد زنده یاد سیروس قایقران با حضور خیل عظیم هواداران این بازیکن فقید فوتبال و همچنین اعضای باشگاه ملوان عصر چهارشنبه در مزار این فوتبالیست بنام ایران برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی چون پرویز قایقران، پدر زنده یاد سیرون قایقران، بهمن صالح‌نیا، محمود پیشگاه هادیان ، مسعود باقری و همچنین چند تن از مسئولین اداره ورزش و جوانان انزلی ، رییس هیات فوتبال انزلی و به همراه اعضای باشگاه ملوان حضور داشتند.

بهمن صالح نیا و صفر جعفرزاده در سخنانی یاد و خاطره مرحوم سیروس قایقران را زنده داشتند و به بیان مطالبی در مورد این فوتبالیست فقید ایران پرداختند.

در این مراسم همچنین شمار زیادی از هواداران پیشکسوت باشگاه ملوان نیز حضور داشتند و یاد و خاطره اسطوره باشگاه ملوان را گرامی داشتند.

همچنین چند تن از اعضای تیم فوتبال ملوان که این روزها حال و روز خوبی را در لیگ برتر فوتبال ایران ندارند با یکدیگر هم قسم شدند تا بتوانند قوی سپید فوتبال ایران در لیگ برتر حفظ کنند و از این میراث گرانبهای سیروس قایقران حفاظت کنند.

زنده یاد سیروس قایقران که از موثرترین بازیکنان تیم ملی بود، متولد اول بهمن ماه 1340 بود و فروردین ماه 1377 در یک سانحه رانندگی درگذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بیوگرافی اولین خریدار پرسپولیس
مراسم بیبی شاور برای فرزند دوم پیکه و شکیرا + تصاویر
جانشین نامزد قبلی رونالدو + عکس
هوادار ایرانی از ورزشگاه برای مادرش پیغام فرستاد! + عکس
هدایتی در باغ لواسان اش + عکس