دلداری ایرانیان مقیم کانبرا
ایرانیان مقیم کانبرا صبح شنبه در هتل کرون پلازا محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران حضور یافتند و ضمن عکس یادگاری گرفتن با بازیکنان به آنها دلداری دادند.
حدود 50 تا 70 نفر از ایرانیان مقیم در شهر کانبرا با وجود این که تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب پس از شکست مقابل تیم ملی عراق از جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرده بود، صبح روز شنبه با حضور در هتل کرون پلازا محل اقامت تیم ملی ایران، از ملی‌پوشان حمایت کردند و با آنها به گفت‌وگو پرداختند.

هواداران ایرانی وقتی کارلوس کی‌روش از لابی عبور می‌کرد برایش دست زدند. تعدادی از ایرانی‌ها نیز چندین ساعت منتظر حضور بازیکنان در لابی بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند و این اتفاق هم پس از جلسه‌ای که کارلوس کی‌روش با بازیکنان داشت، اتفاق افتاد. آنها حتی برخی از بازیکنان را دلداری می‌دادند.

حال و هوای برخی از ملی‌پوشان پس از شکست برابر عراق هنوز اندوهناک است. سردار آزمون یکی از بازیکنانی بود که به تنهایی پس از جلسه با کی‌روش با چشمانی گریان از آن جلسه خارج شد.

تیم ملی فوتبال عراق که آنها هم در هتل تیم ملی اقامت داشتند، ظهر روز شنبه به وقت کانبرا این هتل را ترک کرده و به سیدنی رفتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بازیکن تیم ملی عراق دوپینگی بوده است؟
نتیجه دیدار ایران و عراق
زن جدید در زندگی رونالدو + تصاویر
فحاشی ضدانقلابی ها به ستاره والیبال ایران + عکس
قهرمانان برتر سال 2014 ایران معرفی شدند