دونده ایرانی
دونده ایرانی در دوی ماراتن دوبی با پوشیدن لباسی که نام حضرت محمد بر روی آن درج شده بود اعتراض خود را نسبت به توهین به پیامبر اعلام کرد.
بیست و ششمین دوره رقابت‌های ماراتن دبی جمعه برگزار شد. در این ماراتن که با حضور دوومیدانی کاران مطرح جهانی برگزار شد، ایران هم نمایندگانی داشت.

عیسی براری با زمان 2 ساعت و 57 دقیقه و 58 ثانیه در مکان 78 قرار گرفت. براری در اعتراض به توهین به حضرت محمد (ص) در این ماراتن با لباسی که روی آن " من عاشق محمد هستم" نقش بسته بود، شرکت کرد.

رضا رحیمی دولت آبادی نیز با زمان 3:01.40 هشتاد و هشتم شد. حسین فاضلی دیگر نماینده ایران در قسمت بالای 55 سال هم چهارم شد.

در اختتامیه این مسابقات نیز حسین فاضلی از طرف کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به عنوان سفیر فرهنگی ایران به "سباستین کو" نایب رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی و "احمد کمالی" رییس فدراسیون امارات لوح صلح را اهدا کرد.

محمد جعفر مرادی دونده ایران نیز در این رقابت‌ها با زمان 2 ساعت و 17 دقیقه و 41 ثانیه بیشت و هشتم شد و رکورد ماراتن ایران را شکست. براساس اظهارات این دونده او موفق به کسب سهمیه المپیک شده است اما فدراسیون دوومیدانی این موضوع را تائید نکرده است.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
دونده ماراتن ایران سهمیه المپیک 2016 را کسب کرد
نتیجه دیدار ایران و عراق
زن جدید در زندگی رونالدو + تصاویر
فحاشی ضدانقلابی ها به ستاره والیبال ایران + عکس
قهرمانان برتر سال 2014 ایران معرفی شدند