ویلیامز
سایت فاکس اسپورت نوشت که در رویارویی ایران با عراق داور استرالیایی همانند یک انسان شرور در داستان های درام بازیکن ایران را اخراج کرده است.
این سایت نوشت: «مرحله گروهی جام ملت های آسیا در سطح بالایی برگزار شد و هواداران زیادی از آن استقبال کردند که همین موضوع موجب شد این رقابت ها فراتر از حد تصور باشد. هیچ دیداری مساوی نشد، گل های زیبای زیادی به ثمر رسید اما بیشتر نتیجه ها همان طور که پیش بینی شده می شد رخ داد. مرحله یک چهارم نهایی اما این تورنمنت را به سطح دیگری برد.

شانس استرالیا برای قهرمانی با وجود حذف ژاپن و ایران بالا رفت. حریفان در سطح بالاتری نسبت به مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و نتیجه ها در چهار دیدار برگزار شده جالب توجه بودند.

دشمنی های دیرینه ای در تاریخ فوتبال بین ایران و عراق وجود دارد اما هیچ کس تصور نمی کرد رویارویی آنها در این تورنمنت تا این حد دراماتیک شود. این دیدار بسیار سخت و نفس گیر بود. یک جدال در بهترین سطح یک تورنمنت.

در شبی که تنیس اوپن استرالیا در حال برگزاری و مسابقه های بین المللی کریکت نیز در حال انجام بود، از سوی دیگر در کانبرا، دیدار حساسی بین ایران و عراق برگزار شد که شبی ورزشی را برای استرالیایی ها رقم زد. مانند همه داستان های درام که یک انسان شرور و خطاکار در آن وجود دارد، این "بن ویلیامز" استرالیایی بود که با اخراج مهرداد پولادی، خشم هواداران ایران را برانگیخت. البته این برای حذف ایران کافی نبود. عراق گل خورده اش را جبران کرد و در وقت های تلف شده نیز "یونس محمود" گلزنی کرد تا همه تصور کنند عراق راهی مرحله بعد شده است اما سه گل دیگر در وقت های اضافه به ثمر رسید که یکی از آنها گل رضا قوچان نژاد در دقیقه 119 بود. پنالتی نخست برای هر دو تیم به هدر رفت اما همه پنالتی های بعدی تبدیل به گل شدند تا این که "سالم شاکر" موفق شد با گل کردن پنالتی اش، عراق را هفت بر 6 پیروز میدان کند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برنامه ورود تیم ملی به تهران
میز شام کاپیتان چلسی و همسرش + عکس
ناامیدی ملی پوشان پس از شنیدن رای AFC + عکس
ستاره‌های بارسلونا در جشن تولد فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
درخواست ایران رد شد