حمله به اریک کانتونا
اسطوره بی بدیل فوتبال به دلیل محکوم کردن اقدامات نشریه مبتذل شارلی ابدو مورد حمله شدیدی قرار گرفته است.
"اریک کانتونا" شماره هفت افسانه ای تاریخ باشگاه منچستریونایتد به دلیل حمایت از مسلمانانی که این روزها با اتهامات زیادی روبرو هستند و همچنین تقبیح کاریکاتورهای نشریه مبتذل شارلی ابدو مورد شدیدترین حملات قرار گرفته است. حمایت او از مسلمانان باعث شده رسانه های مختلف حملات بی شرمانه ای به کانتونا داشته باشند و وی را مسخره کنند و به او اتهامات گوناگون بزنند.

کانتونایی که دیروز پادشاه رسانه های بریتانیایی بود اکنون یک "دلقک" است. رسانه هایی که کانتونا را زمانی اسطوره و محبوب می نامیدند امروز او را با یک "میمون" مقایسه می کنند. کانتونا که 20 سال پیش با لگد زدن به یکی از تماشاگران کریستال پالاس خبرساز شده بود و رسانه ها همان صحنه لگدزدنش را نشانی بر اسطوره بودن او می دانستند اکنون با استناد به همان لگد کانتونا را فردی "بی تمدن" ، "وحشی" و "غیرقابل کنترل" توصیف می کنند و دلیلش چیزی نیست جز حمایت از مسلمانان.

همین رسانه ها که تا دیروز خبرهای حضور کانتونا در فیلم های مختلف را با آب و تاب گزارش می دادند امروز هنرپیشگی او بعد از وداعش با فوتبال را استهزا می کنند. روزگار برای کانتونا تغییر کرده است. اسطوره محبوب نشریات بریتانیا امروز تبدیل به ضد قهرمان آنها شده است و مشخص نیست این رویه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. کانتونا هم اکنون در پاریس زندگی می کند و همچنان مشغول بازی در فیلم های مختلف است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
دیدگاه اریک کانتونا درباره دین اسلام
میز شام کاپیتان چلسی و همسرش + عکس
ناامیدی ملی پوشان پس از شنیدن رای AFC + عکس
ستاره‌های بارسلونا در جشن تولد فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
درخواست ایران رد شد