خیانت AFC به فوتبال ایران
فدراسیون فوتبال ایران مدارکی دارد که نشان می دهد بازیکن تیم ملی عراق دوپینگ کرده و در مقابل عبدالزهرا مدعی است ایرانی ها فرافکنی می کنند.
پس از پایان دیدار تیم های ملی ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های 2015 آسیا و شکست ناباورانه تیم ملی کشورمان مقابل عراق و حذف از جام ملت ها، مسایل حاشیه ای متعددی به وجود آمد.

یک ساعت بعد از پایان مسابقه بود که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و ای اف سی اعتراض کردند و اعلام کردند که "علا عبدالزهرا"، بازیکن تیم عراق در لیگ ایران و در باشگاه تراکتورسازی دوپینگی بوده و نباید مقابل ایران به میدان می رفت.

این اعتراض ای اف سی را مجاب کرد تا جلسه فوق العاده در سیدنی برگزار شود و در حالی که خیلی ها به بازنده شدن عراق به دلیل تخلف امیدوار شده بودند، اما در دور سوم جلسات کمیته انضباطی ای اف سی رای به عراق داده شد و تیم ملی کشورمان به تهران بازگشت.

تیم ملی ایران به وطن بازگشت و عراق در مرحله نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی رفت. عراق و شاگردان "راضی شنیشل" در دیدار با کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند.

در پایان مسابقه عراقی ها به جای پرداختن به مسایل فنی در مورد اعتراض ایران واکنش های منفی از خود نشان دادند و به نوعی مسئولان ایران را به فرافکنی محکوم کردند.

راضی شنیشل، سرمربی تیم ملی عراق پس از دیدار با کره جنوبی گفت: ایرانی ها پس از باخت مقابل تیم ما شروع به فرافکنی کردند و با طرح مسایل غیر واقعی می خواستند نتیجه را برگردانند، اما این واقعیت نداشت و به نظر من ایران تیم اول آسیا نیست بلکه تیم های ملی کره جنوبی، ژاپن و استرالیا به مراتب از ایران بهتر هستند.

علا عبدالزهرا، بازیکن دوپینگی تراکتورسازی نیز اقدام مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را محکوم به فرافکنی کرد.

وی در آخرین مصاحبه اش گفت: دیگر هیچ وقت برای بازی کردن به لیگ ایران برنخواهم گشت حتی اگر یک میلیارد هم به من بدهند!

عبدالزهرا مدعی شد: همه اظهارات ایرانی ها در مورد دوپینگ من دروغ بود و من هرگز دوپینگ نکرده ام.مسئولان فدراسیون فوتبال بحث دوپینگی بودن مرا مطرح کردند تا مرا قربانی کنند و خودشان قربانی نشوند.

*اسناد موجود و یک دنیا تناقض در حرف های بازیکن ملی پوش عراق

برخلاف اظهارات علا عبدالزهرا باید اعتراف کرد که شواهد و مدارک موجود گواهی می دهد که این بازیکن در لیگ برتر ایران دوپینگ کرده است. شاید کوتاهی هایی برای نحوه مکاتبات مقامات داخلی با مسئولان ای اف سی و فیفا صورت گرفته باشد، اما اسناد ثابت می کنند که این بازیکن به خاطر دوپینگ از ایران اخراج شده است.



*فرم کنترل دوپینگ نادوی ایران نشان می دهد که عبدالزهرا در کدام آزمایشگاه و در چه تاریخی آزمایش دوپینگ داده است.



*نامه رسمی فدراسیون فوتبال ایران به کمیته ضد دوپینگ فیفا است که مسئولان ایرانی به صراحت گزارش دوپینگ بازیکن عراقی را به فیفا اعلام کرده اند.



*نامه فسخ قرارداد باشگاه تراکتورسازی با عبدالزهرا به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده است.



*گزارش های وادا به ایران و نامه نگاری مسئولان فدراسیون ایران و کمیته ضد دوپینگ ایران به ارگان های بین المللی









*نامه نگاری مهدی محمد نبی،دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و ای اف سی در مورد دوپینگ بازیکن ملی پوش عراق





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
درخواست ایران رد شد
تماشاگران تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا + تصاویر
دردسر دروازه بان تیم ملی بانوان آمریکا به خاطر رفتار همسرش!
غول برره بادیگارد کی روش شد + عکس
پدیده تیم ملی در کنار مادر و برادرش + عکس