آرسنال
باشگاه آرسنال اعلام کرد که آندری آرشاوین، دنیلسون و سباستین اسکیلاچی، در این تابستان وبا پایان قراردادشان، این باشگاه را ترک خواهند کرد.
 قرارداد این سه بازیکن در پایان ماه ژوئن به اتمام می رسد و با توجه به اینکه در یکی دو فصل اخیر نتوانستند جایگاه ثابتی در ترکیب توپچی ها پیدا کنند، اجازه جدایی به آنها داده شد.

آرشاوین که در سال 2009 و با انتقالی 15 میلیون پوندی از زنیت به آرسنال پیوست، در 144 دیدار برای توپچی ها به میدان رفت اما فصل گذشته تنها 7 بار فرصت حضور در دیدارهای لیگ برتر را پیدا کرد که همه آنها به عنوان بازیکن جانشین بود. او از ماه ژانویه در هیچ یک دیدارهای آرسنال در فهرست 18 نفره نبود.

دنیسلون هم که در سال 2006 از سائوپائولو به آرسنال پیوست، نتوانست در امیریتس انتظارات را برآورده کند و در سال 2011 به باشگاه قبلی اش قرض داده شد.

اسکیلاچی هم در دو فصل اخیر تنها 9 دقیقه در لیگ برتر بازی کرد و در این فصل تنها در دو دیدار در فهرست آرسنال بود.او در سال 2010 از سویا به آرسنال پیوست اما تنها پس از 4 ماه، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد.

تمرینات پیش فصل آرسنال در آسیا از 14 جولای در اندونزی آغاز خواهد شد وپس از آن، این تیم مقابل ویتنام، ناگویا گرامپوس و اراوا ردز قرار خواهد گرفت. آنها در ماه آگوست میزبان رقابت های امیریتس کاپ هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی:
آرسنال به دنبال خرید ژولیو سزار
عکس دختر و پسرهای حامی تیم ملی در قطر
جدول و نتایج کامل دو گروه مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا
رونالدو با رئال تمدید نمی‌کند
بانویی كه كنار كی روش نشسته چه كسی بود/ عكس