رد پیشنهاد رئال مادرید
لواندوفسکی در حالی دوست دارد به بایرن‌ مونیخ برود که پیش از این رییس اجرایی دورتموند اعلام کرد که او را به هیچ وجه به بایرن‌ مونیخ نخواهد فروخت.
مهاجم لهستانی دورتموند پیشنهاد 30 میلیون یوروی رئال‌مادرید را رد کرد. لواندوفسکی دوست دارد به بایرن‌مونیخ برود.

عملکرد خوب روبرت لواندوفسکی در ترکیب دورتموند تیم‌های سرشناس اروپایی را به تکاپو انداخته است. رئال‌مادرید که با درخشش لواندوفسکی از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند به دنبال جذب این مهاجم لهستانی است، اما خود این بازیکن تمایلی برای پیوستن به کهکشانی‌ها ندارد.

هانس واتسکه، رییس اجرایی بوروسیادورتموند از رد پیشنهاد 30 میلیون یورویی رئال مادرید از سوی لواندوفسکی خبر داد، او گفت: با رئال مادرید بر سر انتقال لواندوفسکی به توافق رسیده‌ایم اما خود این بازیکن پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و دوست دارد در بایرن‌ مونیخ و یا دورتموند بازی کند. سران رئال مادرید برای جذب روبرت 30 میلیون یورو پیشنهاد دادند و این رقم با موافقت باشگاه دورتموند همراه شود. دو باشگاه برای این انتقال به توافق رسیدند، اما در نهایت این خود لواندوفسکی بود که با پیوستن به رئال مادرید مخالفت کرد. متاسفانه او دوست دارد به بایرن‌ مونیخ برود، اما ما او را حفظ خواهیم کرد.

لواندوفسکی در حالی دوست دارد به بایرن‌ مونیخ برود که پیش از این رییس اجرایی دورتموند اعلام کرد که او را به هیچ وجه به بایرن‌ مونیخ نخواهد فروخت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
شماره 8 تراکتورسازی به علی کریمی رسید
کاریکاتور: لواندوفسکی در اسارت دورتموندی ها!
چگونه برای تمرینات ورزشی برنامه‌ریزی کنیم؟
حضور ملی‌پوشان در انتخابات ریاست جمهوری+ عکس
پاسخ بی شرمانه مربی کره جنوبی به کی روش