پیروزی بارسلونا
بارسلونا با درخشش لیونل مسی و نیمار موفق شد رئال سوسیداد را در هفته‌ ششم رقابت‌های لیگا از پیش رو بردارد.
هفته‌ ششم رقابت‌های لیگا شب گذشته (سه‌شنبه) با انجام چهار دیدار آغاز شد.

بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال سوسیداد بود که در نهایت موفق شد با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد. بارسایی‌ها در این دیدار بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه‌ پنج توانستند با ضربه "نیمار" به گل نخست خود دست یابند. این اولین گل "نیمار" در لیگ اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ بود.

سه دقیقه‌ بعد "لیونل مسی" موفق شد گل دوم بارسلونا را وارد دروازه سوسیداد کند تا هر دو مهاجم بارسلونا پایشان در این دیدار خیلی زود به گل باز شود. حملات بارسلونا در ادامه شدت بیشتری به خود گرفت و این تیم موفق شد در دقیقه‌ 23 توسط "بوسکتس" به گل سوم خود دست یابد.

سوسیداد در نیمه دوم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. "آلبرتو دلابلا" موفق شد سوسیداد را در نیمه دوم مسابقه پیش اندازد، اما آنها دیگر نتوانستند دروازه‌ بارسا را در این نیمه باز کنند.

آخرین گل بازی دیشب را نیز "مارک بارترا" در دقیقه‌ 77 به ثمر رساند تا بارسلونا شروع قدرتمندانه خود در فصل لیگ اسپانیا را ادامه دهد.

قبل از آغاز این مسابقه ، "لیونل مسی" و "نیمار" فرزندان خود را به ورزشگاه آوردند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

شب گذشته همچنین "لیونل مسی" بار دیگر از سوی "خراردو مارتینیو" تعویض شد. خیلی از رسانه‌های اسپانیایی پس از این دیدار اعلام کردند که مسی از تعویض خود ناراحت شده است و به سمت نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد.

در دیگر دیدار آتلتیکو مادرید موفق شد برابر اوساسونا به پیروزی برسد تا روند پیروزی‌های خود در لیگ اسپانیا را ادامه دهد. هر دو گل آتلتیکو مادرید را در این دیدار "دیگو کاستا" به ثمر رساند و برای اوساسونا نیز در این دیدار "اوربل ریرا" گلزنی کرد.

آتلتیکو مادرید با کسب این سه امتیاز 18 امتیازی شد تا رقابت شانه به شانه خود با بارسلونا در صدر جدول را ادامه دهد.

** تابلو نتایج

* بارسلونا 4 – رئال سوسیداد یک

* لوانته یک – وایادولید یک

* آتلتیکو مادرید 2 – اوساسونا یک

* مالاگا 2- آلمریا صفر

در جدول رده‌بندی بارسلونا و آتلتیکو مادرید با 18 امتیاز در صدر قرار دارند و رئال مادرید با یک بازی کمتر و 15 امتیاز در رده دوم جای دارد.

رئال مادرید امشب (چهارشنبه) در هفته‌ ششم لیگ اسپانیا باید در زمین الچه به دیدار این تیم تازه صعود کرده به لیگ اسپانیا برود.

گفته می‌شود "گرت بیل" گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان که در قبل از بازی تیمش در لیگ اسپانیا برابر ختافه آسیب دیده بود نمی‌تواند رئالی‌ها را در این دیدار همراهی کند.

** برنامه هفته‌ ششم

- چهارشنبه سوم

* گرانادا – والنسیا

* الچه – رئال مادرید

* سویا – رایو وایکانو

- پنجشنبه چهارم

* ختافه – سلتاویگو

* ویا رئال – اسپانیول

* آتلتیک بیلبائو – رئال بتیس


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پیروزی پر گل رئال مادرید
ازدواج فوتبالیست ایرانی با زنی که 17 سال از او بزرگتر است
سحر قریشی استقلالی+ عکس
حذف‌ بانوان‌ ایران‌ بخاطر‌ حجاب‌+ تصاویر
حضور علی کریمی در گلریزان+ تصاویر