بارسلونا
دیدار 167 ال‌کلاسیکو با برتری 2 بر یک بارسلونا برابر رئال‌مادرید به پایان رسید.
هفته دهم رقابت‌های لیگا با برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته ادامه یافت.

بارسلونا در نوکمپ میزبان رئال‌مادرید بود و در پایان موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

پیش از آغاز بازی هواداران بارسلونا با پرچم های خود از "تیتو ویلانووا" حمایت کردند. دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند اما بارسلونا موفق شد در دقیقه 19 در اولین موقعیت جدی خود به گل برسد. در این صحنه "آندرس اینیستا" پاس بسیار زیبایی برای "نیمار" فراهم کرد. ضربه این مهاجم برزیلی نیز پس از برخورد با "آنتونیو کارواخال" وارد دروازه رئال‌مادرید شد تا بارسلونا از حریف خود جلو بیفتد.

دو دقیقه بعد "لیونل مسی" می‌توانست گل دوم بارسا را به ثمر برساند که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه رئالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و می توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما ضربه "گرت بیل" با اختلاف به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه نخست ضربه "رونالدو" را "ویکتور والدس" دفع کرد. رئالی‌ها در این صحنه معتقد بودند توپ به دستان "آدریانو" مدافع بارسلونا برخورد کرده است اما داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر بارسلونا بر رئال‌مادرید به پایان برسد.

مادریدی‌ها نیمه دوم را کمی بهتر شروع کردند. "کریستیانو رونالدو" می‌توانست رئال‌مادرید را در دقیقه 57 پیش بیندازد که شوت سنگین این بازیکن را "والدس" به کرنر فرستاد. شوت "دی‌ماریا" از روی توپ بازگشتی ضربه کرنر را نیز دروازه‌بان بارسلونا به خوبی مهار کرد.

در ادامه "کارلو آنچلوتی" "گرت بیل" را از زمین بیرون کشید و "کریم بنزما" را به زمین مسابقه فرستاد تا قدرت هجومی رئال‌مادرید بیشتر شود.

رئالی‌ها می توانستند با ضربه "کریم بنزما" در دقیقه 68 به گل برسند که ضربه این بازیکن به بالای دروازه رفت.

"کریستیانو رونالدو" در دقیقه 71 در محوطه جریمه بارسلونا سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. این تصمیم داور با واکنش شدید رونالدو و نیمکت‌نشینان رئال همراه بود. اما بعد از آن جدی‌ترین خطر را "کریم بنزما" به وجود آورد که ضربه محکم او به دیرک دروازه اصابت کرد تا رئال در حسرت گل بماند.

بازیکنان بارسلونا پس از حملات شدید رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند دقیقه 78 به گل دوم برسند. ضربه هنرمندانه "آلکسیس سانچس" گل زیبایی را برای بارسلونا رقم زد. گلی که روی اشتباه محض "دیگو لوپس" بدست آمد. در ادامه رئالی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند. "خسه" روی پاس خوب "کریستیانو رونالدو" موفق شد اولین گلش را در ال‌کلاسیکو به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک بارسلونا به پایان برسد.

در دیگر دیدار این هفته سلتاویگو موفق شد با 5 گل مالاگا را شکست دهد.

بارسلونا با این پیروزی 28 امتیازی شد و اختلافش با رئال‌مادرید را به 6 امتیاز رساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ستاره های سابق رئال مادرید و بارسلونا+ تصاویر
ازدواج جنجالی با خواننده زن لس آنجلسی
کری‌ خوانی بابک زنجانی و رویانیان در کنار ناصر ملک مطیعی+ تصاویر
اتفاق عجیب برای خلعتبری+ تصاویر
کیک گوسفند، شیرینی کریم باقری+ تصاویر