اوزیل
هافبک آرسنال از علاقه خود به قرآن کریم سخن گفت. او می گوید که قبل از هر دیدار و به هنگام پخش سرود تیم ملی فوتبال آلمان قرآن می خواند.
مسوت اوزیل در آخرین روزهای فصل جابجایی تابستانی به آرسنال پیوست. این بازیکن ترک تبار مسلمان خیلی سریع در تیم جدیدش جا افتاد و الان یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس به شمار می‌ آید . او در گفت و گویی که با روزنامه‌ "دیلی استار" انگلیس داشت، از علاقه خود به قرآن کریم خبر داد.

اوزیل گفت: من همیشه در زمین فوتبال آیاتی از قرآن را می خوانم. این باعث می‌شود که من تمرکز بیشتری در زمین داشته باشم.

او افزود: من نماز می خوانم. این را همه بازیکنان می دانند. به هنگام پخش سرود تیم ملی فوتبال آلمان قبل از شروع بازی‌ هم آیاتی از قرآن را زمزمه می‌کنم این اعتقاد من است.

در دیدار یکشنبه شب منچستر یونایتد با آرسنال در اولدترافورد دوربین تلویزیونی مسوت اوزیل را در حالی به تصویر کشید که او کلماتی را با خود زمزمه می‌کرد و دستانش را به نشانه دعا گرفته بود. بعد از این صحنه هزاران نفر از مشتاقان این بازیکن آلمانی کنجکاو شدند که این بازیکن آلمانی چه کلماتی را با خود زمزمه می‌کند. همین مساله باعث شد تا روزنامه‌ "دیلی استار" انگلیس گفت و گویی را با اوزیل انجام دهد تا دلیل کار او را جویا شود.

اوزیل در فصل جابجایی تابستانی با رقم 42 میلیون پوند به توپچی‌های لندن پیوست. او در دیدار برابر منچستر یونایتد از روزهای اوج خود به دور بود و همین مساله باعث شد تا تیمش با یک گل تن به شکست دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
خودروی لوکس اوزیل+ عکس
لیست گلهای نامزد کسب جایزه پوشکاش 2013
واکنش کریمی به صحبت‌های رویانیان
بانوی قهرمان ووشو، مدال خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد
فلسطین میزبان کاپ جام جهانی شد!