مانوئل پیگرینی
اشتباه عجیب مانوئل پیگرینی در بازی برابر بایرن‌ مونیخ باعث شد تا تیمش نه به عنوان تیم صدرنشین که به عنوان تیم دوم به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.
منچسترسیتی با وجود برتری سه بر دو برابر بایرن‌ مونیخ به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شد. اما به نظر می‌رسد اشتباه عجیب "مانوئل پیگرینی" باعث شده است تا این تیم نتواند به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود. در حالی که منچسترسیتی با برد چهار بر دو می توانست تیم صدرنشین گروه شود، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی به اشتباه اعلام کرد تیمش با برد پنج بر دو صدرنشین گروه می‌شد و به همین خاطر نتوانستند دو گل به ثمر برسانند!

پیگیرینی پس از پیروزی برابر بایرن‌ مونیخ گفت: وقتی دو گل خوردیم کار برایمان سخت شد و برای صدرنشینی باید با نتیجه‌ پنج بر دو به پیروزی می‌رسیدیم! هدفم این بود وقتی تیم گل چهارم را به ثمر رساند "سرخیو آگرو" را به میدان بیاورم. برای همین از آگرو خواستم تا خودش را گرم کند. با این حال من فکر می‌کنم ادامه بازی با "داوید سیلوا" ریسک بود. او معمولا نمی‌تواند بیش از 70 دقیقه‌ بازی کند. برای ما مهم بود که به عنوان تیم نخست از گروه‌مان صعود کنیم، اما زدن پنج گل به بایرن‌ مونیخ کار راحتی نیست!

سرمربی منچسترسیتی در پایان می‌خواستیم انتقام بازی رفت را از بایرن‌ مونیخ برگیریم و به آنها نشان دهیم که بین بایرن و ما فاصله زیادی نیست. پیروزی در آلیانس آره‌نا و زدن سه گل بدون چند بازیکن اصلی‌مان از جمله "ونسان کمپانی"، "سرخیو آگرو"، "یایا توره" و "آلورارو نگردو" کار راحتی نیست. به همین خاطر پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بازی گالاتاسرای و یوونتوس نیمه کاره ماند
دختر بانمک بکام+ تصاویر
بازتاب عذرخواهی ایرانیان در یاهو+ عکس
چهارمین ازدواج در راه است!
تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن+ تصاویر