شکست بایرن مونیخ
بایرن‌مونیخ در هفته سی‌ام بوندسلیگا برابر بوروسیا دورتموند با 3 گل شکست خورد.
هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام این فصل بوندس لیگا، در ورزشگاه خانگی خود پذیرای بوروسیا دورتموند بود که این دیدار با نتیجه پرگل 3 بر صفر به سود شاگردان "یورگن کلوپ" خاتمه یافت.

در بازی دورتموند در هر دو نیمه بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست دومین باخت پی در پی بایرن را رقم بزند. دورتموند در این بازی با پرس شدید و انجام ضد حملات توانست بارها تا آستانه باز کردن دروازه بایرن پیش برود.

در سوی دیگر میدان بایرن، بایرن همیشگی نبود. بایرن خصوصاً در نیمه اول نتوانست موقعیت گل جدی خلق کند. نیمه دوم پس از اینکه دورتموند 3 بر صفر جلو افتاد بایرن بازی را در دست گرفت و چند موقعیت گلزنی خلق کرد اما در باز کردن دروازه ناموفق بودند. دورتموند هم با انجام ضد حملات سریع هر بار هواداران بایرن را نگران‌تر می کرد.

"هنریک میختاریان" در دقیقه 20، "مارکو رویس" 49 و "هافمن" 56 برای دورتموند در این دیدار گلزنی کردند.

بایرن مونیخ با این شکست در امتیاز 78 باقی ماند و دورتموند 61 امتیازی شد و جایگاه دوم خود را تثبیت کرد.

همچنین "رافینیا" از بایرن در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

از دیگر اتفاقات این دیدار مصدومیت "مانوئل نویر" دروازه بان بایرن‌مونیخ بود . این دروازه بان ملی پوش آلمانی در پی مصدومیت در بین دو نیمه با دروازه بان جوان آلمان "لوکاس ریدر" تعویض شد. "لوکاس ریدر" در حالی که بازی در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند پیش می رفت دو بار دروازه خود را باز شده دید تا باواریایی ها شکستی سنگین را متحمل شوند.

غیبت این دروازه بان می تواند به مشکلی جدی برای "پپ گواردیولا" تبدیل شود؛ بایرن مونیخ باید در تاریخ 23 آپریل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود و در روز 16 آپریل در جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن برود. دروازه بان دوم بایرن، "تام اشتارکه" پیش از این مصدوم شده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی شالکه در بوندسلیگا
هدیه گرانقیمت فوتبالیست لیگ برتری به همسرش
بازیکنان بارسلونا و همسرانشان در جشن تولد+ تصاویر
سجده شكر علی دایی+ عکس
زهرا اشراقی: زنده باد پرسپولیس