واکنش بازیکنان بارسلونا
بازیکنان بارسلونا خود را مستحق شکست برابر گرانادا نمی‌دانند. آنها تاکید کردند هرچه سریع‌تر باید این شکست را فراموش کرده و به بازی حساس چهارشنبه شب برابر رئال‌مادرید در فینال جام حذفی فکر کنند.
بارسلونا در هفته سی‌ و سوم لیگا شکست تلخی برابر گرانادا متحمل شد و با یک گل بازی را واگذار کرد. بازیکنان این تیم خود را شایسته شکست در این دیدار نمی‌دانند.

"آندرس اینیستا" می‌گوید او و هم تیمی‌هایش باید هرچه سریع‌تر این شکست را فراموش کرده و به بازی حساس چهارشنبه شب برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی تمرکز کنند. اینیستا گفت:‌ این شکست گامی رو به عقب بود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها بهره ببریم. بسیار سخت است که در چنین بازی‌های شکست خورد. چهارشنبه شب بازی بسیار حساسی پیش‌رو داریم. باید هر چه سریع‌تر شکست برابر گرانادا را فراموش کنیم و به‌ این بازی حساس فکر کنیم. زنده باد بارسا!

"خاویر ماسکرانو"، هافبک آرژانتینی آبی-اناری‌ها هم گفت: بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم. در زمین تلاش بسیار زیادی داشتیم. توپ نمی‌خواست وارد دروازه گرانادا شود و این گاهی اوقات در فوتبال رخ می‌دهد. باید به خود بیاییم. باید مردانگی خود را ثابت کنیم. زمان آن فرا رسیده است که مردانگی خود را ثابت کنیم. چهارشنبه دیگر زمان باختن نیست و توجیه اصلا قبول نیست. باید در این دیدار حساس خود و هوادارانمان را شاد کنیم.

"مونتویا"، هافبک جوان بارسلونا هم گفت: می‌توانستیم در دیدار امشب به راحتی به پیروزی برسیم. فرصت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. تلاش زیادی در میدان داشتیم اما توپ وارد دروازه حریف نمی‌شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست بارسلونا برابر گرانادا
امضای علی کریمی روی پیراهن استقلال+ عکس
فرار فولام از قعر جدول
تمرین بدنسازی وزیر ورزش در خانه کشتی!
درخواست کامران نجف‌زاده از کی‌روش